Kindje slecht slapen door verkouden/oorontsteking?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissyZuilen, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn zoontje heeft nu al voor de 3e keer in korte tijd een AB-kuurtje.
    En hij is ook nog eens snotverkouden, echt snurken en reutelen enzo..
    Kan hij hierdoor ook veel slechter/korter slapen?
    (In de avond spookt hij ook nog, gelukkig in de nacht niet zodra hij in diepe slaap is!)

En kunnen ze wat last hebben ook van zo'n kuurtje?

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Of ze last van de AB kunnen hebben weet ik niet zeker...ik denk haast dat het wel zou kunnen.

Alyna slaapt ook altijd erg slecht als ze verkouden is of oorontsteking heeft!
    Denk dat ze dan last heeft van het slijm ofzo...

Een doorgesneden ui onder het bedje helpt wel!

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lucia, ja hij lijkt wel last te hebben van het snot/slijm..
    Ik heb al een doorgesneden ui bij zijn bedje en doe al 2 x neusdruppels per dag en Luuf.

4. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    Als beebs verkouden zijn en ze slapen dan hoopt het slijm zich op, hierdoor krijgen ze die hoestaanvallen.
    Probeer het bedje eens goed schuin te zetten, scheelt erg.Hier liggen 2 shopaholics trilogieen (op mekaar ), best hoog dus!
    Daarbij niet te warm aankleden, wordt het hoesten erger van.
    Van die bakjes water aan de verwarming, bij vochtige lucht gaat het ook beter.
    En inderdaad de ui en de luuf.

Als ze oorontsteking hebben en plat ligegn verplaatst de druk naar het middenoor waardoor ze pijn krijgen en wakker worden, ook hier helpt het schuin zetten van het bedje erg goed tegen!
    Daarbij als ze hun hoofd draaien en draaien op het verkeerde, pijnlijke oor, dan kunnen ze daar wakker van worden, hier is niets aan te doen.

Wat de kuurtjes betreft weet ik niet. Ja als ze overgevoelig zijn dan jeuk en uitslag, diarree.

succes!
    Ik hanteer hier gelijk al het bovenstaande en dat werkt goed!

Tegen het hoesten, als het een slijmhoest is dan werkt de Bisolvon voor zuigelingen goed!
    De Tussistin op zich ook wel, maar tegen de tijd dat het werkt is het ook uitgewerkt.

Deel Deze Pagina