1e verjaardagscadeautje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lesliefje, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Hoi meiden!
    Mijn partner en ik komen er maar niet uit!
    In november wordt onze kleine meid 1, maar wat is nu een leuk cadeautje om te geven?!
    Zelf vind ik zo'n steigerhouten keukentje superleuk, we hebben er de ruimte voor en misschien vind ze deze zelf veel interessanter dan mijn keuken..
    Mijn vriend wil een tipi, op de plek waar ik dus het keukentje voor ogen heb.
    Toch wel besloten dat dit echt nog een stapje te ver is..
    Een v-tech loopwagen heeft ze al, ze zet al stapjes los punt is alleen dat ze nog niet eens 70 cm is, dus een loopfietsje is nog te groot voor. (Raden ze pas aan met kledingmaat 80)
    Lego hebben we gevraagd aan degenen die komen.
    Wat geven jullie voor zijn/haar eerste verjaardag?

2. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Hier zoef zoef dieren gegeven, echter is ze hier nog veelste klein voor want had paar dingen opgebouwd en werd gelijk afgebroken dus weer in de kast gezet.
    Hebben wel een driewieler met stuur stang gekregen en dat is een grote hit hier. Even snel naar de supermarkt gaat ze in dat ding, zit een tas bij en alles ideaal

3. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

16 jan 2013
    238
    24
    18
    Mijn dochter word ook in november 1 jaar en een keukentje van steigerhout stond hier ook op de lijst maar we hebben pas een stuk aangebouwd en moeten nog nieuwe meubels dus weet nog niet waar we het kwijt kunnen en hoe groot.. dus hier hetzelfde probleem.
    Nu vind mijn dochter naast haar kinderwagen en pop toettoet van haar broer heel leuk dus ze krijgt van ons het Dierenhotel van zoefzoef en een armbandje
    Verder staat er een zachte reiswieg op het lijstje en een zingende pip en een serviesje en het handtasje van volgens mijn Fischerprice
    Duplo is ook leuk maar hebben wij al veel.
    Succes met iets passende vinden

Bijgevoegde bestanden:

4. Ons meisje kreeg een pop (Baby Annabel Let's Play, kleine onderdelen hebben we weggelegd) en dat was echt een groot succes. Nog steeds trouwens! ;) Ook heeft ze zo'n meegroei-fietsje gekregen, die je in het begin zelf kunt duwen en sturen, wat ook een enorm succes was.

Ik vind een keukentje meer iets voor een 2e verjaardag, daar had ze hier het afgelopen jaar nog heel weinig mee gedaan denk ik.

Zoef Zoef dieren zijn hier ook een waaaaanzinnig groot succes. Wel alleen de losse dieren, want met die grote gebouwen heeft ze (net als bij BVS lees ik, haha) helemaal niks).

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hier is de pukylino loopfiets echt een dikke hit. Dat is een driewiel loopfietsje waar ze echt al wel op kan. Mijn mannetje van 74 cm zoeft erop rond en mijn nichtjes zijn pas 68 cm en kunnen er ook al op.

Verder: een rieten poppenwagentje, vtech toet toet (of zoef zoef of vrolijke vriendjes) of helemaal geweldig: grimms regenboog of een wobbelboard.

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onze dochter heeft de boomhut gekregen van zoefzoef, dat is nog steeds een groot succes (nu bijna 2) ook de poppenwagen vind ze erg leuk. Ikea keukentje hadden we al maar daar begint ze pas sinds een paar maanden mee te spelen. Loopfietsje heeft ze afgelopen zomer gekregen, met haar maatje 86 kan ze er net op. (Loopfietsje is van Bandits & Angels)

7. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Bedankt voor jullie reacties!
    Zoef zoef en de dieren heb ik ook veel voorbij zijn komen, maar die maken allemaal geluid toch? Ik word af en toe al gek van die v-tech loopwagen en op de opvang speelt ze ook lekker zonder speelgoed zonder geluid.
    Knuffel en dergelijke vindt ze leuk voor even, we hoeven er ook nooit 1tje mee te nemen of iets.
    Dus een pop lijkt me niet echt iets.
    Het is een vrij ondernemende dame die snel haar geduld kwijt is nadat ze alle lades open heeft gemaakt, alles er 100x in en uit heeft gedaan.
    Gelukkig hebben we nog eventjes. Maar laat mijn partner nog even meebeslissen over de zoef zoef

8. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Dat loopfietsje is erg leuk! Heb jij de 3 in 1 of de 4in1?
    ik wilde die van Wishbone, maar deze lijkt er best op en de prijs is wat leuker!

9. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
  10. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij hebben de 3in1, wordt echt als loopfietsje gebruikt. Daarnaast hebben we ook nog een driewieler van Smoby.

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Onze dochter wordt in november ook 1.

Zij krijgt van ons een houten loopfiets. Nu een driewieler maar die kan ook als 2 wieler dus kan ze lang mee door.

Verder staat er zoef zoef dieren op haar lijstje, ze krijgt iets van my little people.
    Heb ook houten blokken gevraagd, het spel van woezel verstoppertje.
    Zo'n kralenboog vind ik ook fijn. Een trekfiguur/beest.
    Badspeelgoed. Zo'n ballen-knikkerbaan idee. LEGO duplo (die versie vanaf 1,5) en had nog wat ander speelgoed idee.
    Misschien nog iets van een houten poppenwagen oid (anders komt die met kerst wel 😉)

Ze krijgt ook een mooie grote opbergkist voor al d'r speelgoed.

Zo'n keuken heb ik ook over getwijfeld maar denk dat het inderdaad leuker is voor haar tweede verjaardag.

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hadden een megabloks speeltafel gekocht en een zak met extra blokken. Ik wist ook echt niet wat te geven.

13. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Zoef zoef, toet toet ed hebben een uitknopje hoor :p keukentje heeft mijn zoon ook pas met zijn 2e verjaardag gehad, de pannetjes bvb zijn al wel eerder leuk. Toet toet hebben wij al een hoop van in huis, ik twijfel ook aan zoef zoef voor dochter, maar ik heb ook een little People huis voor haar. Duplo blijft ook leuk, dus dat krijgt ze zeker ook.

Deel Deze Pagina