Wat in haar (jongen)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marvb, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor gel of iets doen jullie bij jullie zoontje in het haar?
    De kraamverzorgster vroeg mij of ik goedemorgen van zwitsal in huis had, want dat ruikt zo lekker enz. Nu gebruik ik dit wel af en toe maar zijn haar blijft er echt niet (meer) van zitten. Het wordt nu wel steeds meer en vind het wel leuk dat als je op stap gaat het ook nog een beetje degelijk zit als je ergens bent aangekomen:cool:

Zijn er nog producten voor baby's/kinderen of is het dan 'gewoon' de gel van papa 'lenen'? Of raden ze/jullie dit nog af? Ik heb werkelijk geen idee:)

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik gebruik een beetje water en draai dan een kuifje in het haar van mijn zoontje, verder niks.

3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Weet niet of het werkt maar er is ook gel van zwitsal.

4. Metire

Metire Niet meer actief

ik heb de gel van zwitsal maar na 1 keer rollen, shirtje wisselen, capuchon op etc. is het alweer weg. is dus niet echt de moeite waard om te kopen! ik doe zn haar gewoon lekker door de war of mijn favoriet: lekker kakkerig naar 1 kant gekamd :D

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Die gel van zwitsal werkt niet, na een uur zie je er niks meer van

6. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Gel van zwitsal is er idd zo uit.
    Ik gebruik de piratengel van de kruidvat!

7. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Ik gebruik ook goedemorgen van Zwitsal of gewoon water, en dan zijn haar borstelen. De babygel leek me niet handig en ik ben niet zo van kuifjes. 1x met hem naar de kapper geweest en de tondeuse eroverheen, toen had hij last van eczeem op zijn hoofd. Dat is gelukkig voorbij.

Maar voor de rest niks.

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo te lezen werkt de gel van Zwitsal net zo effectief als de goedemorgen van zwitsal :p

De piraten gel van de kruitvat kende ik nog niet.... kan je daar een beetje leuke kuif of hanenkam mee maken? Ik vind het wel eens leuk om wat anders te doen dan dat platte...., hoewel hem dat ook leuk staat hoor! Alleen nu ik nog zonder mopperen aan ze haar mag zitten vind ik het wel leuk om wat anders te doen:)

9. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    leuk om te zien bij ons blijft de zwitsal gel wel leuk zitten. Het blijft eigenlijk wel de hele dag als een soort van spikes op het hoofdje staan. Ik vind de goedemorgen lotion er heel snel uit.

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik heb de gel van lief!
    (Lag 2 weken geleden bij de zeeman voor 2,99 en die gel is echt super stevig!) na de middagdut wat water erdoor en het zit weer!

Anders had ik de gel van de kruidvat (blauwe tube)

11. Maantje82

Maantje82 Lid

26 jun 2011
    47
    2
    8
    Lekker gel van papa, dat werkt hier toch het beste!

12. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Jongensgel van de Etos, die met een stekelbaars erop.

13. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Piratengel van kruidvat werkt hier top! Het haar van m'n zoontje blijft de hele dag omhoog staan.

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Ik heb ook die van Lief! maar die vind ik niet beter als Zwitsal

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Jongensgel van de Etos. Huismerk. Blauw spul :) Kam je er ook makkelijk weer uit.

16. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Ik vind het ook vervelend dat de Zwitsal gel niet blijft zitten, dus maak ik het haar van mijn zoontje vochtig met water en ik doe er een klein beetje gel van mijn vriend in. Zo blijft het zitten en als je maar een heel klein beetje gebruikt borstel je het er ook zo weer uit. :)

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heb je ook die grote tube?
    Want hier is het echt wel een groot verschil namelijk.. Zwitsal doet hier niets namelijk (behalve lekker ruiken).

Deel Deze Pagina