Hij heeft nu allemaal nieuwe tandjes gekregen van boven en beneden, en zit nu als hij wakker is lekker te knarstanden Wat een rot geluid is nog erger dan nagels over het krijtbord
zijn het zn eerste tandjes of had ie er al meer? alyssa deed dit in het begin ook. ze had toen boven en onder 2tandjes, toen de hoektanden onderweg waren hield ze ermee op. liefs doris
hier ook sinds zijn boventanden door zijn. klinkt net alsof hij zuurtjes zit te eten groetjes, Miranda
Hebben die van mij ook gedaan haha en steeds zeggen niet doen.... LOL! Kan opzicht nu ook nog geen kwaad hoor, al moet t geen gewenning worden voor de "grote mensen tanden".
Gelukkig is die van ons niet de enigste. Ik word er helemaal maf van. Zon akkelig geluid dat het is, gaat je door merg en been
oohh hier ook zo`n fase gehad tot 2 keer. Ik haat dat geluid! Gelukkig heeft hij het nu al heel lang niet meer gedaan.
Hij heeft nu 2 onder en 3 boven naast elkaar. Maar hij is op 1 of andere manier bij zijn onderste tandje al een stukje kwijt. Dat was al hoor, voordat de bovenste er waren. Maar ben zo bang dat door het knarsen er nog andere tanden afbrokkelen
Sofie doet het ook sinds kort. Echt vreeeeeselijk. Ik kan er niet tegen. Ik stop dan snel een speen in d'r mond en dan doet ze het niet meer
hier ook men zoontje heeft het ook gedaan inderdaad een akelig geluid je krijgt er kippevel van maar hij is er mee gestopt na een paar dagen.