ik merk net bij het avond eten op dat onze meid niet wil eten...nou kan dat voorkomen natuurlijk maar dit doet ze eigenlijk nooit. Ze heeft later 2 sneen brood gekregen en die zijn redelijk op op de korst na. ze gaapte ontzettend veel aan tafel en dat is iets wat ze al helemaal nooit doet. Ze kijkt erg suf uit der ogen en is niet echt super allert. Ze is ook erg rustig voor haar doen we hebben net 1 rood vlekje boven op der hoofd zien zitten wat er al de hele dag zit, maar dacht die heeft zich gestoten maar dan had het nu blauw moeten zijn, toch? mijn man heeft net koorts gemeten omdat we aan waterpokken etc denken en ze heeft 38.9 wat moet ik hiermee want ze is nooit ziek en ik weet dus ook niet echt hoe ik hierop moet reageren enzo! ben best bezorgd ken haar zo niet! kan iemand me helpen!
waarschijnlijk griepje en is ze gewoon erg moe, ik zou zetpil geven en lekker naar bed, als ze niet reageert op de zetpil, zou ik de ha bellen. er zijn veel zieke kindjes en ook volwassen mensen, er gaat weer een epidemie rond. het is niet leuk je kindje ziek te zien!. Sterkte en beterschap hopelijk knapt ze gauw op!
Even ruggespraak met de HA lijkt me niet verkeerd. Advies is nooit weg. En zo de nacht in gaan zou ik niet doen. ( het is vast niet erg, maar het is voor jullie zelf prettiger)
Merel had het ook zo ineens van de week. 39.9, paracetamol gegeven een dag en daarna was het zo goed als over.... Maar als je het niet vertrouwd altijd even bellen....
hoi We hebben gisteren gebeld en moesten toch langskomen. ze had dus 38.9, ze kreeg allemaal rode pukkeltje rondom der navel en werden er snel meer maar bleef daar op die plek... verder kon de arts niks vinden. zetpil en veel drinken en vrijdag ochtend moet ze zich beter voelen anders even terug komen. hij had het over een infectieziekte maar welke dan? ik vraag me echt af wat ze nu heeft en of het kwaad kan voor mij, ben namelijk 23weken zwanger (volgens de arts daar kon het kwaad onder de 20 weken)
gewoon weer bellen en alles vragen wat je wilt weten... niet in de stress gaan zitten meid dat is helemaal niet goed... beterschap voor je meisje.. lijkt me ook heel naar om je dochter zo te zien.. pfff.. maar het heerst wel he.. en vooral het RS virus..
hmm alle vragend ie je vandaag bedenkt dus even opschrijven vrijdag ben je te druk met antwoorden verwerken om nog aan alle vragen te denken
hey, hopelijk knapt ze gauw op! een infectieziekte is vaak gewoon een griep. zeker als het niet beter gaat weer bellen! beterschap!