Mijn zoontje is nu 12 weken en slaapt 3x een uurtje ongeveer. Soms 45min en soms 1,5 uur. Maar meer echt niet. Heb al van alles geprobeerd maar niets lijkt te werken (ja wandelen in de MC).
he wat leuk ! m'n zoontje is ook van 19 januari hij slaapt eigenlijk de hele dag kan beter zeggen hoeveel ie wakker is eigenlijk alleen voor z'n voedingen en een half uurtje erna , dan slaapt ie weer sávonds na een uur of 6 is wel even wakker een uur of 2/3 achter elkaar
Wat leuk dat ze op dezelfde dag geboren zijn!! Zo wat slaapt hij veel! Mijn zoontje is in de ochtend 1,5-2 uur wakker dan slaapt hij van 11 tot 3 en dan is hij wakker tot half 7 Komt jou zoontje ook nog snachts?
Hoi! Mijn zoontje is van 16 januari. Tot afgelopen week sliep hij bijna niet overdag door reflux. 's nachts sliep hij wel heel goed, maar dat is natuurlijk door oververmoeidheid. Hij krijgt nu medicatie en wordt ingebakerd, dat gaat al iets beter. Vandaag ben ik gestart met een vast ritme en meneer doet nu zomaar slaapjes van 45 minuten! Nu is hij bezig met zn vijfde slaapje van vandaag! Dat is al heel wat! De volgende stap is hier het proberen weer in te laten slapen na 45 minuten, hopelijk slaapt hij dan wat langer en is hij wat meer uitgerust. Tot gisteren stonden wij bij ieder kikje aan zn bedje, maar ik werd er steeds chagrijniger van. Daarom heb ik hem vandaag eventjes laten huilen en bij zn derde slaapje vandaag sliep hij al binnen 2 minuten! Ik hoop dat het zo goed blijft gaan....duim, duim, duim
Oh wat vervelend! Kan me voorstellen dat dat je opbreekt! Fijn dat het nu beter gaat! En gelukkig slaapt hij snachts wel goed want als hij snachts ook nog veel zou huilen dan ben je helemaal kapot
Hij komt nu 's nachts 1 a 2 keer, dus dat is goed te doen (ik geef borstvoeding). Wat heerlijk dat je zoontje toch wat uurtjes achter elkaar slaapt! Leg je hem wakker in bed? Huilt hij dan ook eventjes? Vandaag heb ik als een idioot was staan vouwen terwijl hij huilde..ik kon het niet aanhoren, maar zowaar maar 5 minuutjes en toen was het stil. Ik ben toen na een paar minuutjes gaan kijken en meneertje lag met een glimlach op zn gezichtje te slapen
Ja ik leg hem wakker in bed soms huilt hij wel even ik ga dan vaak ook even iets ter afleiding doen vind het ook vreselijk.