Mijn dochtertje is een ware slaapkop! Ze slaapt van 8 tot ongeveer 8 uur in de nacht. Overdag slaapt ze ook nog zo'n 4 a 5 uur. Hoeveel slaapt jullie baby?
j adat deed d emijne ook haha nu van half 8 tot ong half 9 en me geluk overdag nog anderhalf uur. veranderd nog zo vaak, hij heeft ook momenten dat hij wel 3 uur slaapt dus maar is lekker toch
Onze meid slaapt 's nachts ook minimaal 12 uur. En dan overdag zeker een uurtje of 5. Vroeg me ook al af of dat normaal was. Toen ze net geboren was sliep ze net zoveel..
Hoi, Zoƫ is is bijna 11 maanden en slaapt van 18.00 uur tot ongeveer 07.00-07.30 uur. Als ik geluk heb slaapt ze nog vanaf 10.00 - 10.30 tot 11.00 - 11.30 uur. Dit is het dan . Af en toe erg vermoeiend maar ze doet het voor de rest van de dag prima, geen gezeur enzo. Dus ja, als ze erg moe is leg ik haar wel nog ron 16.30 uur erin maar dat is dan alleen maar huilen.
Jill slaapt van 19-7/8 uur smorgens. en overdag ongeveer 2/3 uur. is op het moment HEEL erg verschillend
Thirza slaapt overdag anderhalf tot 2 uur, tijd van de dag wisselt nogal, ligt er ook erg aan hoe laat ze wakker is. 's Avonds ligt ze er meestal tussen 7 en half 8 in. Is dan wakker tussen 6 en 7 meestal en in de tussentijd wisselend tussen de 3 en 7 keer wakker. Ben dus nogal jaloers op jullie allemaal!!!!
Iris sliep toen ze 11 maanden was 2x een uur tot anderhalf uur overdag en 's avonds/'s nachts van half 8 tot half 8. Op dit moment doet ze dit trouwens nog (meestal zelfs nog wel iets langer overdag)
T. slaapt van 7 tot 7 ongeveer: dan krijgt ze de borst en slaapt ze tot half 9, zoiets. Heel soms tot half 10. Verder slaapt ze in de middag dan maar 1 keer anderhalf uur max... Drukke tante dus! @ Rozemarijke: ai, ai, ai nog steeds zo vaak wakker 'snachts? Sterkte! Wat moet dat zwaar voor jullie zijn..
ben jaloers !!!!!!! esmee sliep bij 11 maand , van 7 tot half7 / 7 en daarna nog van half 12 tot half 2 .. 2 uurtjes overdag.. meer niet ... doet ze al sinds 8 maand !
Hier slaapt zoontje van 10 maanden 's ochtends 45 minuten en 's middags uur tot anderhalf uur als ik geluk heb. 's Nachts van 19.30 tot 6.30, maar ook minimaal 3x wakker per nacht. Heeft nooit veel willen slapen, is ook altijd vrolijk, dus heeft weinig nodig.
Mijn zoontje slaapt 's nachts van zeven tot half acht en overdag om half tien ruim een uur (of langer) en dan 's middags nog een uurtje. Hij sliep altijd heel slecht (lees: twee keer een half uurtje), maar de laatste tijd gaat het echt super. Ik ben wel benieuwd wanneer hij overgaat naar een slaapje...
Mijn dochtertje van 11 maanden slaapt s'nachts van 19:00 tot 07:00 uur en overdag heel verschillend. Meestal twee slaapjes van 1,5 uur, maar op sommige dagen niet en op sommige dagen 4 uur op een dag. Gelukkig slaapt ze snachts altijd door
Luca slaapt van 19.30 tot 07.00/07.30 de volgende ochtend. Al vond hij vanmorgen dat het al om 05.50 tijd was om wakker te worden, na 20 minuten kletsen en brabbelen is hij nog wel weer in slaap gevallen maar toen ging om 06.45 mijn wekker omdat ik moet werken vandaag. Worden jullie kindjes helemaal niet wakker 's avonds en/of 's nachts? Slapen ze in 1 ruk door de hele avond en nacht? Luca wordt elke avond/nacht 2,3 of 4 keer wakker en dan snikt hij wat of huilt een beetje. Meestal duurt dit nog geen minuut, soms een paar minuten en dan slaapt hij vanzelf weer verder. Ik wordt er wel wakker van maar hoef er niet uit. 1 keer in de maand ongeveer begint hij wel echt te huilen en moeten we hem troosten en dan zijn we soms wel 2 uur met hem bezig. Hebben jullie kindjes dit niet? Veel liefs Nataly
Nica slaapt van 20.00 tot ong. 6.45 uur en dan overdag 's morgens nog een uurtje en 's middags een half uur. Niet veel dus!! Ze slaapt redelijk goed door, al wil ze 's avonds nog wel eens wat huilen, soms slaapt ze dan zo weer door, soms moeten we even troosten. Maar dit gebeurd niet 's nacht gelukkig. Toen ze nog een speen had kon ik er wel tot 6x per nacht uit omdat ze om haar speen huilde. bar
Denise is nu net 1 jaar en slaapt van 19:00 tot 7:30 uur en dan na haar broodje tussen de middag van 12:30 tot 14:30. dit doet ze al een aantal maanden zo.