Onze zoon slaapt meestal nog 2x op een dag. In de ochtend 1.5 uur en in de namiddag ook 1.5. En dan van half 8 tot half 8 de volgende dag. 1x slapen doet hij soms ook maar dan moet ie wel echt goed gehumeurd zijn in de ochtend hihi. Ben benieuwd hoeveel jullie dreumes slaapt..
Mijn dreumes is nu 19 maand maar 2 maand geleden was het niet veel anders, ze slaapt erg wisselend, Ze slaapt van 11.00 uur tot 12.30 en gaat dan 19.30 weer naar bed, zij slaapt dan tot 22.30 en is vaak wakker tot 00.00 en dan slaapt ze weer tot 03.00 en is weer wakker tot 06.00 en dan weer 11.00'uur naar bed Maar soms slaapt ze " door" tot 04.00 uur en heeft dan wel weer twee slaapjes, zoals vandaag ze heeft om half 9 een uurtje geslapen en zal rond 3 uur weer een slaapje doen en zal dan in de avond half 9 pas weer naar bed gaan, Ze heeft keel neus en oor problemen en astma dus er is geen peil op te trekken wanneer ze kan slapen of niet,
Hier net na het eerste jaar overgegaan naar één slaapje per dag, eigenlijk door toedoen van het KDV (daar gaat hij 2 dagen in de week heen). Zij wilden dit proberen en ik vond het prima. Eigenlijk ging dit meteen al best goed. Op werkdagen 7 uur wakker (soms uit zichzelf, soms wakker maken) en tussen 19 en 20 uur naar bed. Middagslaapje tussen 13.00 en 15.00 uur. Kan ook eerder/later/langer/korter zijn. Als het een erg drukke dag is geweest of hij is niet fit, dan gaat hij soms twee keer naar bed. Hij gaat dan in de ochtend lang en dan later in de middag nog een uurtje. We kijken soms dus ook een beetje naar wat hij zelf aangeeft. Oh ja, in het weekend kan hij ook wel eens uitslapen tot 8 uur (maar niet altijd) . Maar dan is zijn middagslaapje vaak weer korter. Wat dan wel weer handig is, want dan kun je nog eens ergens heen.
Toen ze 17 maanden was sliep ze van: 10.00-12.00 15.00-16.00 Vanaf 18 maanden slaapt ze: 12.00-14.00/15.00
Zowel Aiden als Finley deden al vanaf rond 10 maanden oud slechts 1 slaapje (middagslaapje) overdag. Echter heeft Aiden wel tot 3 jaar oud een middagslaap gedaan, van 13.00 tot 15.00 uur ongeveer. Finley doet ook nog steeds 1 middagslaap van 13.00 uur tot 15.00 uur ongeveer. 's Avonds slapen van 19.30 uur tot 06.30 uur. In de weekenden en als wij vrij zijn slapen ze tot hooguit 07.30 uur.
Met 17 maanden sliep hij overdag 2x een uur. Savonds van 19.30/20.00 tot 6.00. Sinds een maand ongeveer slaapt hij overdag 1x een uur/anderhalf uur en savonds van 19.00 tot 6.00.
Wow zelfs mijn baby van drie maanden slaapt minder/evenveel. Deden jullie dreumessen als baby al zulle lange slaapjes van een paar uur ? Dl doet alleen hazenslaapjes van max half uur...
Van 19-07 en van 11-13/14. Soms is ze al vroeg weer moe en dan slaapt ze 2 keer. Mamain2015, bij ons kwam er pas later zo'n ritme dat ze een paar keer lang sliep, dus het kan nog veranderen.
Zo te lezen slaapt onze zoon dan best veel nog hihi. Als baby sliep hij gerust van fles tot fles. En dan Max een uurtje wakker tussen Door. Vanaf 3 maanden slaapt hij al van 7 tot 7. Hij is in feb wel geopereerd aan zijn keel en neus amandelen. Daarvoor sliep hij ook al veel overdag. Maar nu dus nog steeds. Ga her binnenkort wel proberen om hem maar 1x te gaan laten slapen.
Hier is dl met 8 maanden over gegaan naar 1 slaapje. Met 17 maanden hetzelfde slaap patroon als nu. 'S nachts van 19.00 tot 7.00 uur en overdag van 12.00 tot 14.00 uur. Al slaat ze de laatste tijd haar middagslaapje regelmatig over ze redt het dan ook prima tot 19.00 uur dus ze lijkt het dan niet nodig te hebben (balen voor mij )
Mijn zoontje slaapt smiddags 2 uurtjes, tijdstip verschilt weleens maar meestal gaat 'ie rond 12 uur smiddags op bed. En savonds gaat 'ie tussen 7 uur en half 8 op bed en dan slaapt 'ie tot 7uur-half 8 de volgende ochtend.
Een thuisdag: ergens rond 7.00 uur wakker, om 12.00 uur weer naar bed voor 2 a 3 uurtjes en dan weer om 19.30 uur naar bed. Een kdv dag: 6.45 uur wakker maken, rond 12.00 uur naar bed maar dan een slaapje tussen de 20 minuten en 1 uur en ook dan weer om 19.30 uur naar bed. Dus alles tussen 12 en 15 uur slaap op een dag is normaal hier.
mijn zoontje van 17 maanden gaat rond 19:00/20:00 slapen tot 8:00 en 1 middag slaapje 12:00 tot 14:00
Hier ook vanaf de 1e verjaardag naar 1 slaapje. Tussen 12 en 13 uur naar bed en dan tussen 14 en 15 uur weer wakker. 'S Avonds tussen 19 en 20 naar bed en dan tussen 7 en 8 weer wakker als het een beetje meezit .
mijn dochter is bijna 15 maanden en slaapt op dit moment nog twee keer twee uur .. alleen daardoor laat in de avond dus ben nu bezig om haar in de ochtend na een uur/anderhalf max wakker te maken en dan in de middag iets eerder en langer naar bed. Ben benieuwd of dat werkt. Maar hier ook een dikke slaapkop volgens mijn omgeving...
Mijn zoontje is 17 maanden en slaapt al heel lang 1x per dag (rond het middag uur) ongeveer 1,5uur. Hij slaapt van ongeveer 19/19:30 de nacht door