Hallo, Mijn dochter slaapt echt nog wel 18 uur per dag... minimaal!! Is dit normaal? vind t toch wel heel veel...
Mijn zoontje sliep met 13 maanden nog: 1 uur in de ochtend 2 - 2,5 uur in de middag 13 uur gedurende de nacht Dat is bij elkaar dus zo'n 16 uur. Het ene kind slaapt veel en het andere weinig. Het zal ook een beetje van de inspanning e.d. afhangen. Maak je geen zorgen.
Lekker van genieten, zou ik zeggen Mijn dochter sliep rond 13 maanden hooguit 14 uur, denk ik. 's nachts 11-12 uur, 's middags gemiddeld zo'n 2 uur. En nu nog steeds! Dus ik mag ook niet klagen (al heeft ze af en toe perioden dat ze 's middags niet meer wil :s)
Ons meisje slaapt snachts 12 uur. Smorgens 1.5 uur en smidags 2.5 uur. dus in totaal 16 uur, maar ook ooit wat langer hoor.
Mijn zoontje is bijna 12 maaden, slaapt 's nachts 12/13 uur en overdag 3/4 uur dus op de max. ook nog 17 uur! Ik vind het heerlijk haha.
hier van 19.00 tot 7.00 uur en overdag wisselt het heel erg, soms 2x een uur en soms helemaal niets (dan leg ik hem meestal wel een half uur eerder op bed).. Volgens de KA slaapt hij weinig, maar hij is overdag niet moe of vervelend (soms aan het einde van de middag als hij de hele dag niet heeft geslapen)..
hier nog zo'n slaapkop. snachts slaapt hij ongeveer 12 uur fles en dan gelijk weer slapen want dan heeft hij dorst maar is echt nog niet uitgeslapen. dan gaat hij dus weer op bed dan slaapt hij nog 3 uur tot tien en dan om 12 uur weer tot een uur of 3 en soms tot 4 . dat is totaal 18 of 19 uur. meis ze worden groot van slapen en geniet er lekker van die tijd heb je lekker voor jezelf!
Mijn dochter is bijna 13 maand en ze slaapt overdag soms 2 x een uur of anderhalf en soms 1x 2 1/2 uur. 's nachts slaapt ze meestal 12 of 13 uur achter elkaar. Ik vind haar een lekkere slaapkop, maar die van jou geniet helemaal van het bedje
ind lekker genieten hoor je eigen niet druk maken de een heeft nu eenmaal meer slaap nodig dan de ander! hier slaapt meneer snachts ong 12 uur en dan overdag nog 2uurtjes.
ons meisje is ook 13 maanden, ze slaapt s nachts zón 12 1/2 uur 13 uur Overdag hoeft ze niet persee smorgens te slapen, als we weg gaan blijft ze wel tot half 2 op en slaapt dan van tot half 5 dus z on 3 uurtjes ongeveer een totaal van 16 uur zal ze zitten.