Dreumes rolt zichzelf in slaap, raar of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fenneke80, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Mijn dreumes van ruim 15 maanden rolt zichzelf altijd in slaap. Hij draait zijn hoofd van links naar rechts en dan volgt zijn hele lijf eigenlijk.
    Ik heb het zelf nooit raar gevonden, ik kan me goed voorstellen dat het ontspannend werkt, maar mijn man maakt zich soms een beetje zorgen, vandaar dat ik toch eens jullie mening vraag.

Hij doet het ook wel eens buiten zijn bedje en ligt dan helemaal in een deuk, vooral als ik hem help om nog iets harder heen en weer te rollen (liefst helemaal van buik naar buik). Hij zal het wel gewoon heel prettig vinden.

Prima toch, of een beetje raar?

2. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hahahaha grappige titel!! Tygo gaat ook heel hard met zijn hoofd schudden en daarbij kreunen. Dan wordt het kreunen steeds zachter en dan valt hij in slaap... Hij doet het niet met de rest van zijn lijf (geloof ik) maar ik zou me geen zorgen maken hoor..

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Het schudden met het hoofdje heen en weer heeft Lucas ook heel erg gedaan, hij rolde niet met zijn lijf mee, dat dan weer niet. Hier is het overgegaan in hoofdbonken.

Ach, het zal wel geen kwaad kunnen idd! Sommige kindjes hebben het nodig om in een soort trance te komen voordat ze in slaap vallen!

Als Lucas in de auto in slaap valt, 'zingt' hij eerst een minuut of 5-10 onafgebroken 'aaaaaaaahhhhhh' ;) ineens is het stil en dan slaapt ie, hihi

4. Storm

Storm Niet meer actief

Het zal wel niet zo'n populariteit genieten als knuffel, duim of speen, maar echt raar vind ik het niet hoor.
    Zo heeft iedereen zijn eigen ding om in slaap te vallen.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    mijn zwagertje bonkte met zn hoofd tegen zn bedje om in slaap te vallen. Nu 27 jaar later bonkt hij nog steeds met zn hoofd tegen een kussen die tegen de muur aan staat.

Ik zou em niet teveel zorgen maken hoor. Als jouw kindje daarvan in slaap valt, nou ja waarom niet.

Liefs

6. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    Ik heb ooit een vriendje gehad die dat ook deed! (toen ca. 20 jaar oud) Dat was wel heel apart. Hij ontspande daar inderdaad van. Ik niet uiteraard...;)

7. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hoor het ind ook wel eens! en ik denk ook ieder kindje heeft zijn eigen manier om in slaap te komen!

wij liggen toch ook te woelen als wij niet zomaar ineens in slaap vallen!

Deel Deze Pagina