Wie ervaring met wild vlees bij navel??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door malka, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Mijn zoontje heeft wild vlees bij zijn navel. Had mijn dochter ook, is toen gewoon " weggestopt". Heb 6 x aangegeven dat het volgens mij wild vlees is, maar ik moest me volgens hun niet zo druk maken. Ook de huisarts wist niet wat het was. Zoontje is inmiddels 1 en bij het cb schrokken ze gister van zijn navel! Een kind van 1 met zo'n navel! Dat had al lang behandeld moeten zijn! Nu is het volgens hun te laat en moet het met een medische ingreep! Ik ben woest!!! Heb het steeds aangegeven, wat een misser!! Nou kan ik op internet alleen info vinden over baby's en dat het dan wordt aangestipt, of wild vlees na een ongeluk of operatie. Over 2 weken hebben we gesprek, maar hoop dat een van jullie mij iets keer kan vertellen over een eventuele ingreep?

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfffff... Geloof goed dat je woest bent!!!

Tja hier ook moeten piepen, eerst bij huisarts en daarna cb, maar wel optijd aangestipt....

Kan je verder niet helpen helaas... Maar succes er mee!!!

3. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Ben idd woest! Ga ook een klacht indienen! Bij mijn bijna ondervoede dochter adviseerden ze mij met 2 weken terug te komen! Super laks! Ga ook niet meer heen, alleen voor de prikjes!

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Tja heb dr ook geen hoge pet van op.... Oudste zou goed horen... Niets met oortjes aan de hand... Werd bij cb en huisarts elke keer weg gestuurd... Totdat ik gehoortest eiste... En bleek dat hij zo slecht hoorde dat hij eigenlijk als volwassene gehoorapparaten had gemoeten....
    ( later nog eens)

Gevolg... We lopen nog steeds bij logopedie....

Moedergevoel klopt ooooo zo vaak.. En dan ben ik maar een vervelend ( wel netjes) mens!

5. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Ze vinden mij ook vervelend, maakt me niks uit! Bij mijn tweede zeiden ze dat ze hoopte dat nu iets relaxter zou zijn! Waar ze het lef vandaan haalde! Als ik geen lactatiekundige had ingeschakeld.... Mijn dochter was vreselijk slap geworden, verloor gewicht en maakte geen geluidjes meer! En dan zeggen kom over 2 weken maar terug. Had gelukkig geen gevolgen, maar hier baal ik zo van! Naveltje ziet er niet uit, sukkels daar!

6. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Heb jij trouwens een klacht ingediend? En is daar dan ook wat mee gedaan?

Deel Deze Pagina