En zo ja, hoe bevalt het? Ik vind ze best prijzig (rond de 30 euro) voor speelgoed voor in de auto. Anderzijds, als je kindje er echt plezier van heeft, en ook langer dan 1 week dan is het het misschien toch wel waard. Familie woont een half uur rijden hier vandaan. En in november gaan we naar disneyland. De jongste vind autorijden niet zo boeiend... De oudste vind autorijden heerlijk en slaapt ook makkelijk in de auto. Maar vandaar dat we dus iets leuks zoeken voor in de auto. Of iets kleins, wat we over een paar maanden weer vervangen, of iets groters wat langer meegaat.. zo'n playtray dus... Prenatal - Autostoelen - Speelgoed voor onderweg - MaxiCosi iemand ervaring ermee?
Hallo, Wij hebben er een en mijn dochter vind het helemaal niets. Ik hoop dat onze zoon het wel leuk gaat vinden. Wij hebben zo'n flexibele ton in het midden staan gevuld met speelgoed en boekjes. Hier vermaakt ze zich veel meer mee. De playtray trekt ze weg en als we hem vastmaken wordt ze na een tijdje hysterisch. Geen succes dus maar ik denk dat het per kindje wel heel verschillend is.
Ik heb deze besteld in de hoop dat Lennert het leuk gaat vinden Activity Wonder Wheel Farmyard, voor autozetel - TINY LOVE 1044031 | ref. G-93582 | Paradisio
hier ook geen succes, mijn zoon vond het heel erg onprettig iets voor zijn buik te hebben. Dus trok hij het elke keer los.
Hier wel een positieve ervaring. Ons zoontje vindt de playtray (maxicosi) wel heel leuk. Hij zit dan te "bellen" achter in de auto of sabbelt wat op de bijtring. Maar vooral de telefoon is hot! Wij moeten regelmatig 1 1/2 a 2 uur rijden voor familiebezoek, dus ben blij hij zich achterin vermaakt
hij is er ook in een andere uitvoering 19.95 en dan nu dus nog 20% eraf, is al iets goedkoper. Ik zit er ook aan te denken om zoiets te kopen, maar waarom doe ik het nog niet, iets houd me ook tegen.
toevallig zag ik vandaag deze in het intertoys boek: 575509 Vtech Dierenvriendjes Telefoon Roze ik denk dat ik maar voor zoiets ga kijken, dus wel met een riempje eraan, zodat we het vast kunnen maken en met een spiegeltje... en verder inderdaad geluid/lichtjes, zal vast een succes zijn. Wel wat prijzig voor een babytelefoon maar toch.