Hoi, Ons meisje is ziek, heeft waarschijnlijk toch pseudokroep in combinatie met griep, gelukkig heeft ze een kuurtje gekregen van de dokter, dat was afgelopen dinsdag. Deze kuur duurt een week, dus tot volgende week dinsdag. Eigelijk had ik afgelopen woensdag naar 't consultatiebureau gemoeten, het was al een keer verzet naar deze datum, maar nu moest ik dus echt weer afbellen, omdat ze ook koorts had. Nu heeft ze inmiddels geen koorts meer en is al wel wat opgeknapt, maar heeft dus nog wel steeds die kuur. Ik heb nu een nieuwe afspraak staan voor a.s. maandag, word ze dan wel ingeënt? Weten jullie of dat mag in combinatie met een kuur? Heb niet zo'n zin om weer af te bellen, dat zou dan de 3e keer worden, dus ga er wel gewoon heen, maar hoop eigenlijk niet dat ze dan ingeënt word. Weten jullie hoe dat zit?
ik denk niet dat ze ingeent wordt als ze een kuurtje nog niet af heeft, ik weet wel dat ze tot 38 graden koorts nog gewoon inenten tenzij de ouders dat niet willen, het is jouw keus denk ik, ik zou afwachten tot de kuur klaar is.
Hier enten ze in ieder geval niet als een kindje een kuurtje heeft, en ze enten pas weer als de laatste kuurdag minstens 7 dagen geleden is.