Mijn zoontje lijkt wel chronisch verkouden. In de eerste plaats is dat natuurlijk erg vervelend voor hem, maar ik word inmiddels gek van die altijd aanwezige snotneus. Het blijft maar lopen en zit over zijn hele gezicht. Ik kom steeds weer met mijn doekje / snoetenpoetser aan om zijn neus schoon te maken, maar daar is meneer steeds minder van gediend. Hij wordt al boos als hij een doekje ziet en krijgt er ook een hele schrale neus van. Nu smeer ik daar al steeds vaseline op. Iemand DE tip over hoe om te gaan met de snotneus?
De snotzuiger van otrivin en daarna otrivin neusspray werken hier perfect. Met de snotzuiger zuig je het snot uit zijn neus en komt het terecht in een filter en niet zoals mijn vriend dacht in je mond
Ik heb hier standaard vochtige zakdoekjes met eucalyptus in huis van zwitsal. Misschien dat dit iets zachter is voor zijn neus? Oh serieus, ik heb letterlijk gekokhalsd bij t woordje snotzuiger.. klinkt echt vies!brrr
Ik knip een oud katoenen shirt van mezelf kapot, en heb dan zo n 5 katoenen zakdoekjes. Mijn meisje kan daar het beste tegen, van billendoekjes o i d in haar gezicht krijgt ze gigantische uitslag en schraalheid.