Hoihoi Mijn zoontje wordt over 1,5 maand 1 jaar en ik heb eigenlijk nog geen flauw idee, wat ik hem aan ga trekken. Dus was benieuwd naar jullie 1ste verjaardag outfits en misschien leuke webshops/merken... Alvast bedankt Groetjes
Oh, ik geloof niet dat wij iets heel bijzonders hadden met de 1e verjaardag. Iets wat hem heel leuk stond maar niet nieuws of specieel aangeschaft. Ik geloof dat hij een grijze broek en een blauwe trui / shirt lange mouwen aan had.
Hier ook niet echt wat speciaals. We vierden zijn verjaardag in de tuin en hij mocht zelf taart eten, dus ik heb gewoon wat uit de kast gepakt... hoefde ik er ook niet op te letten dat het niet vies zou worden/stuk zou gaan!
gewoon een leuke trui en een spijkerbroek had ie aan.. en toen ie taart ging eten een hele grote slab met mouwen hahaha dus tja voor t fotomoment was ie niet super netjes ofzo.
Op de dag zelf zijn we naar de dierentuin geweest en had hij een blouse met stropdasje en spijkerbroek aan (zie foto). De dag erna was het feest en had hij een T-Shirt en spijkerbroek aan. Geen speciaal outfit dus tijdens het feest .
als je iets speciaals/leuks wil kan je goed op de site van Zara kijken. altijd wel leuke kleding vind ik en best hip hihi!
Lief boefjesmama!!! Leuk dat rood Het valt me op dat voor meisjes hele mooie jurken gekocht worden en voor jongens niet echt speciaals. Voor meiden heb je ook veel meer variatie. Maar thnx zal eens op de site van Zara kijken
Sorry even off-topic: @boefjesmamma: wat een lekker kereltje is jouw zoontje zeg !! Staat hem overigens goed zo'n stropdas!!
Dank je wel De kleinste maat van WE wil trouwens ook nog wel eens klein vallen. Aaron had rond zijn eerste verjaardag daar 2 shirtjes van. Zelf vind ik de blousjes van Retour erg leuk (heb een blousen tic hahaha). Die koop ik 2e hands op MP. Laat je wel even een foto zien van je grote kleine vent als het zo ver is?
Ik had voor Lukas een spencertje van Mickey Mouse gekocht en een bruine stoffen broek en oranje longsleeve. Let we, dit is dus meer dan 5 jaar geleden he! Toen was het helemaal mode die kleuren. View attachment 136943
ons zoontje had ik ook gewoon wat aan gedaan hij had spijkerbroek van burbbery aan met daarop een witte longsleeve en de blouse van burberry
ik heb 2 truien laten maken met voorop een taart met kaarsje 1, en achter op "hiep hiep hoera mitch 1 jaar!" van simplycolors, 2 truien rond 50 euro en hij draagt ze nog elke week, zijn super leuk.
marieken, das ook een leuk idee! cm vind het wel enorm schattig staan, vooral die broek is echt super! cynth leuke blouse idd... denk dat het ook gewoon een blouse met leuke broek word...maar eens rondneuzen, meer foto's zijn altijd welkom
Ja dat merk ik ook en omdat dochter iets nieuws aan had met haar eerste verjaardag krijgt zoonlief dat ook (duurt gelukkig nog even!). Maar wel iets dat ze erna ook nog lekker aan kunnen. Sowieso is er voor jongetjes gewoon minder mogelijk qua kleren. Je hebt niet meer mogelijkheden dan een broek en shirt of blouse terwijl je met meiden veel meer variatie hebt.
ja idd, maar goed, hij krijgt gewoon een speciaal 1ste verjaardag outfit als hij een meisje was had ik ook een speciale jurk gekocht! Maar idd ook iets wat hij daarna ook nog aan kan!
wat een schattige kleintjes zie ik voorbij komen zeg! E caromamma ook al is het nu geen mode kleur meer ( of juist wel, geen idee ) ik vind het je kindje geweldig staan !! Ik zat zelf (ook al duurt het nog even) ook aan iets van een spencer ofsow te denken.... en dan zn haar lekker eigenwijs punkachtig (hij heeft een heel ondeugend koppie met blonde haren) Dus dan is ie toch netjes, maar wel lekker Tycho - achtig hihihih xxx
Zoiets vind ik ook heel erg leuk. En dan een stoere broek eronder met zakken ofzo en en longsleeve eronder.