Jongensmamavraag: outfit 1ste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chilleke, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoihoi

    Mijn zoontje wordt over 1,5 maand 1 jaar :D en ik heb eigenlijk nog geen flauw idee, wat ik hem aan ga trekken. Dus was benieuwd naar jullie 1ste verjaardag outfits :) en misschien leuke webshops/merken...

    Alvast bedankt :)

    Groetjes
     
  2. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Oh, ik geloof niet dat wij iets heel bijzonders hadden met de 1e verjaardag. Iets wat hem heel leuk stond maar niet nieuws of specieel aangeschaft. Ik geloof dat hij een grijze broek en een blauwe trui / shirt lange mouwen aan had.
     
  3. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Hier ook niet echt wat speciaals. We vierden zijn verjaardag in de tuin en hij mocht zelf taart eten, dus ik heb gewoon wat uit de kast gepakt... hoefde ik er ook niet op te letten dat het niet vies zou worden/stuk zou gaan!
     
  4. fontana

    fontana Fanatiek lid

    1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    gewoon een leuke trui en een spijkerbroek had ie aan.. en toen ie taart ging eten een hele grote slab met mouwen hahaha dus tja voor t fotomoment was ie niet super netjes ofzo.
     
  5. Boefjesmamma

    Boefjesmamma Fanatiek lid

    23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Op de dag zelf zijn we naar de dierentuin geweest en had hij een blouse met stropdasje en spijkerbroek aan (zie foto).
    De dag erna was het feest en had hij een T-Shirt en spijkerbroek aan. Geen speciaal outfit dus tijdens het feest ;).
     
  6. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    als je iets speciaals/leuks wil kan je goed op de site van Zara kijken. altijd wel leuke kleding vind ik en best hip hihi!
     
  7. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Lief boefjesmama!!! Leuk dat rood :)

    Het valt me op dat voor meisjes hele mooie jurken gekocht worden en voor jongens niet echt speciaals. Voor meiden heb je ook veel meer variatie. Maar thnx zal eens op de site van Zara kijken :)
     
  8. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    of bij V&D, daar hebben ze ook leuke dingen (nouja vind ik dan)

    xxx
     
  9. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Sorry even off-topic:

    @boefjesmamma: wat een lekker kereltje is jouw zoontje zeg !! Staat hem overigens goed zo'n stropdas!!
     
  10. Boefjesmamma

    Boefjesmamma Fanatiek lid

    23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Dank je wel :)

    De kleinste maat van WE wil trouwens ook nog wel eens klein vallen. Aaron had rond zijn eerste verjaardag daar 2 shirtjes van.

    Zelf vind ik de blousjes van Retour erg leuk (heb een blousen tic hahaha). Die koop ik 2e hands op MP.

    Laat je wel even een foto zien van je grote kleine vent als het zo ver is? :D
     
  11. Fairy Tale

    Fairy Tale Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik zal je volgende week een foto laten zien, als de uitnodigingen bij iedereen op de mat ligt. ;)
     
  12. caromama

    caromama VIP lid

    23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik had voor Lukas een spencertje van Mickey Mouse gekocht en een bruine stoffen broek en oranje longsleeve. Let we, dit is dus meer dan 5 jaar geleden he! Toen was het helemaal mode die kleuren.;)

    Bekijk bijlage 136943
     
  13. cynt1985

    cynt1985 Bekend lid

    8 jul 2008
    719
    0
    0
    ons zoontje had ik ook gewoon wat aan gedaan hij had spijkerbroek van burbbery aan met daarop een witte longsleeve en de blouse van burberry
     
  14. Marieken

    Marieken Fanatiek lid

    11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik heb 2 truien laten maken met voorop een taart met kaarsje 1, en achter op "hiep hiep hoera mitch 1 jaar!"
    van simplycolors, 2 truien rond 50 euro en hij draagt ze nog elke week, zijn super leuk.
     
  15. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    marieken, das ook een leuk idee!
    cm vind het wel enorm schattig staan, vooral die broek is echt super!
    cynth leuke blouse idd...

    denk dat het ook gewoon een blouse met leuke broek word...maar eens rondneuzen, meer foto's zijn altijd welkom :)
     
  16. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Ja dat merk ik ook en omdat dochter iets nieuws aan had met haar eerste verjaardag krijgt zoonlief dat ook (duurt gelukkig nog even!). Maar wel iets dat ze erna ook nog lekker aan kunnen.

    Sowieso is er voor jongetjes gewoon minder mogelijk qua kleren. Je hebt niet meer mogelijkheden dan een broek en shirt of blouse terwijl je met meiden veel meer variatie hebt.
     
  17. Chilleke

    Chilleke VIP lid

    21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja idd, maar goed, hij krijgt gewoon een speciaal 1ste verjaardag outfit :) als hij een meisje was had ik ook een speciale jurk gekocht!
    Maar idd ook iets wat hij daarna ook nog aan kan!
     
  18. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    wat een schattige kleintjes zie ik voorbij komen zeg! E caromamma ook al is het nu geen mode kleur meer ( of juist wel, geen idee ;) ) ik vind het je kindje geweldig staan !!

    Ik zat zelf (ook al duurt het nog even) ook aan iets van een spencer ofsow te denken.... en dan zn haar lekker eigenwijs punkachtig (hij heeft een heel ondeugend koppie met blonde haren) Dus dan is ie toch netjes, maar wel lekker Tycho - achtig hihihih

    xxx
     
  19. caromama

    caromama VIP lid

    23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    [​IMG]

    Zoiets vind ik ook heel erg leuk. En dan een stoere broek eronder met zakken ofzo en en longsleeve eronder.
     
  20. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    nando had een mooi pak aan :)
     

Deel Deze Pagina