ff paar vraagjes...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bahar23, Feb 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bahar23

bahar23 Actief lid

Aug 30, 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    hallo mijn meisje is nu iets ouder dan 10 maanden..sinds kort gaat ze al rechtop staan met behulp van de box,maar voor de rest doet ze nie veel zoals kruipen..als iok haar op de grond leg probeert ze te tijgeren ze komt dan ook wel wat vooruit maar begint gelijk te krijsen..ik krijg zoveel kritiek dat ik haar nie vaak op de grond leg, maar ze wilt het gewoon niet..moet ik haar dan gewoon als een gek laten huilen??

En dan nog iets, sinds een paar weken heeft ze vlekjes wat op exceem leek en vandaag volgens de dokter is het dat ook, maar hij heeft me er niks voor gegeven smeer maar in zegt die en ja met wat weet hij niet..heeft iemand hier tips voor??

En morgen gaan we voor de prikjes zie er zo tegen op, ik weet dat het voor haar gezondheid is maar ik kan er gewoon niet tegen dat ze mijn kindje morgen pijn gaan doen..

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sommige kindje gaan niet of hel laat pas kruipen. mijn dochter kroop pas met 11 maanden en 2 weken later liep ze, ik zou me daar echt niet druk om maken hoor. laat haar lekker baby zijn, het hoeft toch allemaal niet zo snel. wat betrefd de eczeem weet ik eigenlijk niet, lijkt mij dat de huisarts er wel iets voor met geven.
    die prikjes zijn ze zo weer vergeten, neem lekker een flesje drinken mee dat troost vaak wel.

3. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Ze doen alles op hun eigen tempo, daar kan je denk ik weinig aan sturen!
    Mijn ventje trok zechzelf vandaag ineens op tot staan in de box. Hij bleef ook echt stevig staan. Maar teigeren of kruipen, of zelfs rollen van buik naar rug doet hij niet.
    Is ook vreemde volgorde vind ik, maar goed als hij het goed vind zo, vind ik dat ook!

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Onze meid staat ook al enige tijd op haar beentjes en trekt zich overal aan op. Maar kruipen, tijgeren haha, nee hoor daar doet madam niet aan, en haar moet je ook echt niet op de buik leggen, en dat doe ik ook echt niet. Ze gaat vanzelf wel een keer kruipen (tja, of niet natuurlijk)
    Het is ook niet erg als ze het niet doen of later. Ieder kindje doet het op zijn eigen maniertje. Gewoon zijn gang laten gaan, komt vaneigens allemaal goed.

Over die exceem, kan ik je niet helpen, heb ik geen ervaring mee.

En die prikken. Ze zijn het zo vergeten. Ff de prikjes erin lekker troosten en alles is weer goed. Maar als je het zo verschrikkelijk vind, waarom laat je niet iemand anders voor je gaan? Je moeder, vriend/man? Ik zeg ook maar iets.

5. mamalinny

mamalinny Actief lid

Jan 3, 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Ik zou me geen zorgen maken. Mijn dochter deed het ook in die volgorde: eerst staan en pas een maand daarna begon ze met kruipen en nu rent ze als een tierelier!:p
    En voor de plekjes exceem, daar kan je ook een beetje vaseline op doen, bij mij dochtertje werkt dat heel goed.

6. MacG

MacG Bekend lid

Mar 3, 2009
    538
    0
    0
    Het enige dat de huisarts kan doen aan eczeem is hormoon creme en dat geven ze natuurlijk liever niet aan die kleintjes.

Vet houden kan geen kwaad en als ze er erg last van heeft zou ik terug gaan naar de huisarts. Weten jullie niet waar het eczeem vandaan komt? Nieuwe dingen gegeten? Ander wasmiddel? Wasverzachter? Huisdier?

Prikjes vallen toch best mee? Bij onze kleine is het even schrikken als ze het naaldje erin steken, maar daarna is het meteen over. En denk er eens aan hoe zielig die ukkies zijn als ze ziek zijn, totaal andere grootte-orde is dat!

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

die van mij stond ook eerder als ze kroop hoor. ik denk dat ze nu sinds een week of 6 pas fatsoenlijk kruipt en niet meer als een gewond beest tijgert ( wat ze eerst deed)

Share This Page