hond uitlaten met baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door StefanieK, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StefanieK

    StefanieK Actief lid

    28 dec 2006
    456
    0
    0
    Mensen met een hond en kind: vraagje
    Ik heb een vraagje over het uitlaten van de hond als de baby er is.
    Hoe doen jullie dat?
    Wanneer is het beste moment om dat te doen en nemen jullie de baby mee of laten jullie ze slapen thuis (wel de babyfoon mee)?
    Ben benieuwd!

    Groetjes Stefanie
     
  2. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Die kleine meid van mij slaapt heel veel. En we hebben net een pup die nog niet zindelijk is. Als ik naar buiten ga, doe ik het vaak als die kleine meid op bed ligt (is 2 stappen van mn huis vandaan en ben binnen een minuut weer terug) Sta nog voor mn huis.
    Kijk ook eens op de topic: de kleine alleen thuis laten. Daar was ook een discussie gaande over o.a. de hond uitlaten :D
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik doe het meestal zo;
    mijn vriend laat de hond 's-ochtends even snel uit voor hij gaat werken. Dat is rond 8 uur dan.
    Dan ga ik meestal rond 9 uur/half 10 een hele grote ronde lopen met Evi en James (de hond, niet de butler :) )
    Dan loop ik óf nog een klein rondje met hem als Evi slaapt, óf als ze wakker is een grotere ronde.
    Als ik een klein rondje loop als ze slaapt, loop ik met haar nog een grotere ronde rond 17.00 uur.
    Dan evt. na het eten nog en dan 's-avonds voor we naar bed gaan laat mijn vriend hem nog uit.
     
  4. StefanieK

    StefanieK Actief lid

    28 dec 2006
    456
    0
    0
    Ga daar ook ff kijken. Bedankt voor de tip!
     
  5. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    You're welcome :D
     
  6. StefanieK

    StefanieK Actief lid

    28 dec 2006
    456
    0
    0
    Kan 'm alleen niet vinden :oops: :oops:
     
  7. StefanieK

    StefanieK Actief lid

    28 dec 2006
    456
    0
    0
  8. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
  9. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    :) :) :) dat is inderdaad handiger :)
     
  10. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik laat de hond senl ff uit als mijn zoontje op bed ligt. mijn mannetje heeft verschillende diensten hij laat hem uit als ie thuis is.
     
  11. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik laat de hond altijd uit met de kids... savonds laat doet mn man het en sochtends wisselt het maar overdag ik dus. Ik neem ze wel altijd mee en plan het zo dat ik wandel als de kids wakker zijn en anders moet 1 van de 2 ff wachten met of slapen of wandellen. In totaal wordt hij 4x per dag uitgelaten.
     
  12. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    wij hebben het denk ik luxe als ik dit lees, wij hebben nl een hele grote tuin en in een hoekje een speciaal hondentoilet gemaakt :oops: Wel ga ik (bijna) iedere dag nog een uur met ze wandelen en dan gaat de kleine uiteraard gewoon mee. ;)
     
  13. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    Als Yeline wakker is neem ik haar mee als ik onze hond uitlaat heb haar nog veel in de draagzak (lichtgewichtje hihi) en anders in de buggy en dat gaat goed.
    Als ze slaapt ga ik ff voor het huis met de hond kan hij ff lopen en snuffelen en zn behoefte doen en dan ben ik in 5 minuten terug.

    Onze hond word 4x per dag uitgelaten en gelukkig kan ik dat nu goed combineren met Yeline omdat ik ook alleen met haar ben.
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Om maar meteen mijn eigen vraag te stellen;
    wij willen na onze bruiloft beginnen voor een 2e kindje. Ik kan me voorstellen dat het dan wat lastiger wordt.
    Hoe doen jullie dat?
     
  15. StefanieK

    StefanieK Actief lid

    28 dec 2006
    456
    0
    0
    Ja.... das helemaal lastig......
     
  16. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb er ook 2 hoor... 1 van net 2 en dus 1 van 6 maand. Mn dochter loopt gewoon dus die gaat vanaf dat haar broer er is lopend mee en mn zoon gewoon in de kinderwagen.

    Vind het allemaal wel meevallen maar ben daar ook niet zo moeilijk in, gewoon jas aan, laarzen aan en dan gaan we op pad. Hier naar het park, kunnen ze zich allebei ff uitleven en dan weer terug. Zijn we een klein half uur verder.
     

Deel Deze Pagina