Onze dochter heeft sinds een paar dagen weer wat nieuws, knarsetanden.. Ik word er helemaal gek van, wat een rot geluid. Als ik zeg dat ze het niet moet doen gaat ze lachen en doet het dan express. Doen meer kindjes dit? Volgens mij kan ik er verder weinig aan doen, toch?
Hier heeft ze dat af en toe gedaan. Voornamelijk bij het doorkomen van een nieuwe tand/kies. Hier was het dus telkens van tijdelijk aard.
haha ja ik ken het, rond tijd van tandjes krijgen doen babies dit.duurt niet heel lang n paar dagen tot n week of zo.
Aah ok, ja er komt nu wel een kies door. Ze heeft het nog niet eerder gedaan. Gelukkig is het dan maar iets tijdelijks. Mijn nekharen gaan er van overeind staan. En een lol dat ze dan heeft
Sil doet het ook en ik word er helemaal kriegel van Gelukkig ook hier alleen maar bij doorkomende tanden/kiezen (zoals nu dus!), dus ik weet inmiddels dat het ook vanzelf weer weggaat. Ik negeer het dan ook maar, of ik geef hem (heel slecht) iets te knabbelen ofzo, hahaha!
hier hadden we ook zo eentje. Inderdaad als er nieuwe kiezen doorkwamen. Ik heb er verder nooit aandacht aan besteed. Ook niet zeggen dat het niet mag, want dan wordt het een leuk spelletje