hoeveel slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamavanemilie, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanemilie

Jan 20, 2009
    21
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

Ik zit met een vraagje. Mijn dochter sliep altijd vrij weinig overdag, als ze een uurtje sliep was het veel. Nu is dat echter behoorlijk omgedraaid en slaapt ze vrijwel de gehele dag en nacht! :confused: Na elke voeding of fruit slaapt ze zo door tot het volgende momentje en zelfs dan heeft ze weinig honger. Op de momenten dat ze wakker is, is ze wel heel vrolijk en alert, maar toch vraag ik me af of dit normaal is? Of hoort dit bij een sprongetje, tandjes of wat dan ook.

Vreemd he dat je je daar dan toch zo'n zorgen om kan maken he? Andere moeders dit misschien meegemaaakt?

Groetjes Dartel

2. Yuntje

Yuntje Bekend lid

Mar 16, 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    oh dat wil ik ook wel weten inderdaad....
    ons mannetje lijkt in eens ook meer te slapen dan eerst!

3. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Sep 12, 2007
    1,072
    0
    0
    Somewhere in my dreams
    hihihi ik ben ook benieuwd onze kleine is nu meer dan 7 mnd en ik hoop dat hij overdag nog een keer langer gaat slapen dan hooguit een uurtje!....

Er is dus hoop......

Hoeveel keer op een dag sliepen jullie kleintjes enne Dylan slaapt nu nog niet door hoor, hij wordt rond half 12 wakker voor een fles! Hoe is dat bij jullie? en hiervoor zeg maar?

Gr van mij

4. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Wij hadden hier echt periodes: Dan maar een half uurtje slapen, een week lang, en zo weer eens 4 uur achter elkaar! Die slechte slaapperiodes vielen eigenlijk altijd samen met sprongetjes...

Share This Page