Ook 5 om 8 uur, half 12, 3 uur, 7 uur en 23 uur. Met max een half uur speling als ze nog lekker slaapt.
Ik ging na 1,5 week over naar flesvoeding. BV deed ik om de 3 uur, de fles kreeg ze meteen om de 4 uur met eerst nog een nachtvoeding, deze was er zo af waardoor ik op 5 voedingen kwam.
wij hadden heel lang 7 voedingen en toen ze zeiden laat de avondfles van 20.00 uur maar vervallen sliep meneer ook gelijk beter en gingen we heel snel naar 5 flessen
Giovanna kan der eigen prima vermaken. Dan zit ze in der wipstoel met der babygym te meppen en te doen. Ik ben begonnen met vervroegen van de fles toen ik haar s'ochtends bijna niet wakker kreeg...gewoon uitproberen en bij ons ging het goed.
Op deze site staat iets over het gemiddelde slaappatroon van baby's. Het zijn wel gemiddelden, dus je baby kan meer of minder slapen: http://www.9maand.nl/baby/huilen_slapen/slaap.php
Ik heb net even op die site gekeken met hoeveel kinderen horen te slapen overdag en nu snap ik waarom die kliene zoveel wakker is savonds... Ze slaapt overdag veelste veel ruim 6 uur en dan na 19.00 uur wil ze dan natuurlijk niet meer.. Ik denk dat ik haar na de fles van 15.00 uur maar ga wakker houden zodat ze savonds na 19.00 uur weer in slaap gaat vallen.. Hoe slapen ze bij jullie overdag en wanneer zijn ze wakker?
Lynn wordt 's ochtends tussen 7 en 8 wakker. Ze is altijd wakker tussen 9 en 12 uur 's ochtends. En ze is altijd tussen 14 en 16 uur wakker en tussen 18 uur en 20 uur. Ze gaat 3x op een dag naar bed, 1x na de 1e voeding, slaapt ze een half uur a 3 kwartier. 1 keer om 12 uur, slaapt ze tussen een half uur en 1,5 uur. 1 keer om half 5 en dan slaapt ze een uurtje. Er zijn uitschieters bij zowel naar onder als naar boven. We hebben ook dagen van 3x een half uurtje De uitschieters naar boven komen zelden voor.....