Hoeveel sleutelbossen heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Brinta, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Heb alles aan 1 bos hangen, 2 voordeursleutels, een achterdeursleutel, poortdeursleutel en 2 alarmsleutels en de voordeursleutel van het kantoor haha. Misschien moet ik mijn werksleutels ook maar apart houden want ik raak ze altijd kwijt :D

Offtopic: als ik het woord 'sleutel' is best een gek woord als je het een aantal keer leest en uitspreekt hahaha.

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Tip! overal in huis dezelfde cilinders plaatsen!
    Ik heb maar één sleutelbos: eigen sleutel, sleutel nachtslot, sleutel zus, sleutel ouders, sleutel schoonouders.

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb 2 sleutelbossen en 2 losse sleutels..

Een met onze huissleutel (werkt op voor-, achter- en schuurdeur, sleutel van mijn ouders en sleutel van mijn schoonouders.. Verder wat sleutelhangers en een winkelwagenmuntje..

Ook 1 sleutelbos met mijn werksleutels (6 stuks) + 1 sleutelhanger..

Verder los nog een autosleutel (die wisselen we, net wie de auto nodig heeft) en een fietssleutel.. Man heeft ook 1 sleutelbos met sleutels van huis, ouders en schoonouders.. En nog een losse fietssleutel..

4. minon

minon Niet meer actief

Te veel. Maar we hebben eigen zaak en in die zaak circuleren zich al 8 bossen. Net welke we nodig hebben bij het werk van dat moment.

Bij me heb ik altijd een bos. Daaraan mn autosleutel, huissleutel (sleutelplan anders waren dat er vier geweest), ouders huis, werk en alarmsleutel. Als ik voor de zaak op pad ga heb ik er dus een tweede of een derde bij.

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

1 sleutelbos en daar hangt aardig wat aan. Huissleutel,sleutel van schuur, poortsleutel,sleutel van het huis van mijn ouders, sleutel van hun garagedeur. Dan nog mijn bonuskaartje,muntje voor karretje. 3 sleutelhangers. Dat zijn meer herinneringen aan gave vakanties waar ik altijd blij van word als ik ze zie:)

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    3..
    2 voor 2 fietsen. Aan beide fietssleutel en sleutel van het hangslot.
    1 bos met 3 huissleutels, de sleutel van mijn vader en een sleutel waarvan ik me nu besef dat ik die helemaal niet meer gebruik en nodig heb.

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Hier hebben we beide een bosje voor dagelijks gebruik:
    -1 huissleutel (voor-, achter-, schuur- en schuttingdeur). Dat scheelt al enorm.
    - fietssleutel
    - 2 sleutels van mijn ouders (wel handig omdat we er weleens langs gaan als ze (nog) niet thuis zijn en is een uurtje rijden)

Man heeft de autosleutel aan zijn bos hangen en ook de sleutel van zijn ouders.

Werksleutels zitten bij ons beide op de personeelspas.

Daarnaast hebben we nog wat reservesleutels thuis hangen en sleutels van zus haar huis.

Ik ben nooit mijn sleutels kwijt, dus ik heb er het liefst zoveel mogelijk aanhangen. Maar als ik weleens wat zou kwijt raken, zou ik ervoor kiezen om zoveel mogelijk thuis te laten.

8. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    1 bos met huissleutel (past op voor-, achter- én schuurdeur), poortsleutel, sleutel ouders en sleutel zus.
    1 bos werksleutels.
    Autosleutel heb ik los, fietssleutel ook. Wel allebei een sleutelhanger er aan, dan vind ik ze makkelijker terug in mijn tas.

9. rums

rums Niet meer actief

1 bos waarvan 3 van ons huis en 2 van mijn ouders. En dan nog een losse sleutel van mijn werk. Gelukkig een universele sleutel waarmee ik binnenkomen bij alle clienten, kantoor, washok etc.

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    1, met huissleutel en postbus sleutel, fietssleutel.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.861
    113
    Geen, alleen 1 losse huissleutel. Fietssleutel zit altijd in het slot en man heeft vaak de auto mee.

12. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    173
    63
    NULL
    NULL
    3 sleutelbossen

- autosleutel (daaraan ook winkelmuntje en airmileskaartje), auto deel ik met iemand dus daarom los

- sleutels van achterdeur, poort en schuur. Liggen altijd in een bakje bij de achterdeur.

- voordeur, achterdeur, poort, ouders, oma en een onbekende sleutel (geloof dat die laatste van een oud oppasadres van me is)

13. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    1 sleutelbos
    - huissleutel (1), brievenbus, huis vader (2), huis vrienden, 2 sleutels van werk..

en dan los (pak ik als ik ze nodig heb):
    autosleutel
    fietssleutel

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    3 bossen:
    Huissleutels van ons en mijn ouders, brievenbus
    Autosleutels
    Werksleutels

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

1 bos met voordeur, tweede voordeur, schuurdeur, achterdeur en poortsleutel - the house keys.

1 setje Joycey-is-altijd-haar-sleutelbos kwijt, dus een kopie van de vorige (ik ben zeker 2x per week de bos hierboven kwijt, die vervolgens in de groentelade, op het aanrecht in een doos aardappelpuree of onder in een luiertas ligt)

1 setje fietssleutels met extra slotje fiets 1

1 setje fietssleutels met extra slotje fiets 2

2 setjes reservesleutels (liggen in een lade)

That's it.

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    3

-huissleutels van hier, moeder en schoonmoeder
    -sleutel van mn werk en mn kluisje
    -fietssleutels van bakfiets, normale fiets, en ons hek

17. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    1 auto sleutel met 3 verschillende huissleutels
    1 met 2 fietssleutels eraan
    1 reserve bos met bovenstaande sleutels eraan

4 losse reserve huissleutels en 2 losse poortsleutels

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    1 sleutelbos. Daaraan 2 sleutels, 1 voor de auto en 1 voor het huis, die is voor alle deuren, ideaal.

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Eén sleutelbos: een sleutel voor het huis (zowel voor- en achter- als schuurdeur), een sleutel van mijn moeder en een sleutel van mijn vader.

20. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik heb er btw een groot keycord aan, om te voorkomen dat ik ze kwijt raak. Heb aan mn bos ook wat clipjes (zoals bij een winkelwagenmuntje), om bijv. 1 sleutel er af te halen of bij te doen.

Deel Deze Pagina