Ik had altijd alles aan 1 bos. Was dan net zo'n gevangenisbewaarder Kreeg alleen moppers van schoonvader en manlief dat dat niet goed was voor het contact van mijn auto dat er zo'n gewicht aan hing. Daarom een aparte keychain gehaald voor mijn autosleutel. Nu dus 2 "bossen"
1 bos, een flinke idd, maar onze auto heeft zo'n keyless systeem, dus hij blijft altijd in mijn tas als ik autorijd
Ik heb 1 sleutelbos die ik altijd bij me heb. Daar zitten aan: * Onze huissleutel * Huissleutel van mijn moeder * Muntje voor winkelkarretje Daarnaast neem ik, als ik met de fiets ga, mijn fietssleutels mee. Dat zijn er 2. En als ik met de auto ga neem ik de autosleutel mee.
ik heb er 4. - 1 met sleutels van mn werk. die blijven in mn tas of in de auto. - 1 met de toegangssleutel van de berging, huissleutel (tevens voor mijn berging) en mn fietssleutel. - 1 met autosleutel, huissleutel (die gelukkig op alle deuren past), brievenbus, toegangspoort flat, sleutel van ouders. - 1 van de toegangshek en mn kast op de manege
Ik heb 1 sleutelbos. De autosleutel hebben wij los, zodat degene die de auto meeneemt, de sleutel gewoon mee kan pakken. Aan mijn bos: huissleutel, fietssleutel, brievenbus, kantoor, schuur, huis ouders
Ik heb - een bos met huissleutels. Dat zijn er vier. (Voordeur, achterdeur, poort/schuur en huis ouders) - een bos met fietssleutels, dat zijn er drie (gewoon ringslot en twee extra sloten.) - een sleutelring waar alleen de autosleutel aan hangt. - een sleutelbos met de sleutels van werk. Stuk of 5 sleutels geloof ik. Verder heb ik, en dat vind ik zelf echt ideaal, een musketonhaak waarmee ik mijn sleutelbossen heel makkelijk kan combineren zoals het uitkomt. Aan de musketonhaak zit zo'n klein leren 'sleutelzakje' met wat kleingeld een boodschappenmuntje. En daar hangen sowieso altijd mijn huissleutels wel aan. Afhankelijk van de wijze van vervoer, blijft het daarbij of hang ik ook mijn autosleutel of fietssleutels er aan. De sleutels van mijn werk houd ik altijd apart. Die hangen aan een keycord en die heb kan maar op drie plaatsen zijn. Als ik thuis ben, in het sleutelkastje. Als ik onderweg ben van huis naar werk of andersom, knoop ik hem aan mijn schooltas. En als ik op mijn werk ben zit hij aan mijn tas of als ik weg ga uit de klas, hang ik hem om mijn nek. Mijn man heeft het weer anders. Hij heeft twee 'privé-sleutelbossen. Eén met voordeursleutel en autosleutel. (Want als hij met de auto gaat, vertrekt hij altijd door de voordeur) En één met fietssleutels en sleutels achterdeur en poort/schuur. Want hij gaat altijd door de achtertuin weg als hij met de fiets gaat. En dat werkt ook prima. We hebben trouwens in de hal standaard een sleutel van de voordeur hangen en achterin de woonkamer een bosje met de sleutel van de achterdeur en de poort. Zo kunnen we in geval van nood toch altijd snel de deur openen, zonder naar sleutels te hoeven zoeken. (En om heel eerlijk te zijn, gebruik ik ze soms ook wel als ik mijn vaste bos toch weer eens kwijt ben en snel weg moet.)
Ik heb 2 sleutelhangers. Aan de 1 zit mn autosleutel en huissleutel. Aan de andere mn fietssleutel en huissleutel.
mijn man heeft er 2 1 met huissleutel chip en brievenbus sleutel 1 met de kelderboxsleutels enzijn fietssleutel.. ik heb er 1 met alle sleutels eraan.. en dan nog 1 reserve bosje