Hier Den haag vanmiddag zoonlief spelen in de achtertuin van schoonzus. Zelf kom ik uit Delft en het is te vergelijken met Den haag die hoe veel heid sneeuw. Genoeg gevallen dus schat z.n 20 cm totaal.
Ik denk ruim 10-12 cm maar helemaal precies weet ik het niet. Een leuk laagje iig, maar niet zo mega als ik hier op sommige foto's voorbij zie komen Emmen trouwens.
Hier in Heerhugowaard (noord-westen) ligt denk ik zo een 15 cm. Jeetje...en dat gaat straks weer zo een 'heerlijk' glibberige drab worden, blegh.
Hij schrok wel even ja haha maar hij vindt het ook wel leuk, hij vindt het heerlijk om heen en weer te racen
hier hapje uit ned dus in duitsland. ligt zon 15 a 20 cm en dr is meer op komst. stap tenminste op plekken waar ik eht de afgelopen dagen niet heb geruimt tot me over me enkels erin.
20/25 cm hier... Utrecht... Al ligt er in sommige hoeken wel 35/40 door hoe het gewaait is.. Op t balkon hier gaat de deur echt niet meer open..
weet niet precies hoe veel hier ligt. Kinderwagen wielen zitten helemaal onder als ik m in de sneeuw zet. cm of 20? denk ik dan (Xadventure Inmotion wagen) Place: Lelystad
Zo waar woon jij dan? Leuk dames, kan me bijna niet voorstellen dat in het noorden haast geen sneeuw ligt maar het is echt waar zag ik op het journaal.