Hoeveel sneeuw ligt er bij jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    In de nacht? nou, dat denk ik niet met de weersvoorspellingen, dan gaan ze vaker aan het eind voor het verkeer op gang komt in 1 keer ipv 40 keer heen en weer te rijden terwijl er amper verkeer is.

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ja het gezeur daarmee is alweer begonnen. Ze strooien hier daarom dus alweer met zand. Oftewel een lekkere vieze blubber boel.

3. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    30 cm kerkrade !!

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wonder ja hier ook met zand op wegen binnen de gemeente. daarbuiten met zout gewoon.. maar als het nu eventjes gaat regenen en de sneeuw zakt in dan word het zo vieze drek waar je auto tot op je dak vatsig van word.
    snap niet waarom ze dat doen hoor....
    en als het dan vervolgens weer lekker gaat vriezen dan word die drek nog hard ook !!

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    waardan??? bij mij in kerkrade niet hoor ;)
    hier vers gevallen 17 cm gisteren!!!!
    als je de "oude" sneeuw meetelt wel hoger ja... maar vanaf de grond is gisteren "maar" 17 gevallen.
    Veel te veel als je het mij vraagt, gelukkig is er vannacht niet veel bijgekomen....

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Blijerheide is het.

Nou dan moet de straat hier zeker niet schoongemaakt zijn dan ofzo. maar hier leg echt zoveel sneeuw hier. de buurman kwam vanmorgen ook nietmeer weg met de auto die hebben ze aan moeten duwen met een andere buurman.

je ken in ieder geval hier de straat niet uit met je auto.

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    terwinselen ben ik hier haha en idd de straat bij ons ligt ook dicht, maar dat is woonerf dus doen ze niks.
    gelukkig is de caumerstraat wel enigszins vrij, kies toch het hazenpad en ga met de benenwagen naar het werk....

van mij mag het in elk geval gewoon ophouden met sneeuwen, ben er alweer klaar mee hoor!!!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    LIDL vanaf vandaag

hier ligt 10-15 cm.. misschien meer, maar denk het niet..
    midden-limburg
    het zout is hier op, dus alleen schuivers door de straat... erg geweldig hoor..gisteren 2 achter elkaar en enige wat ze achterlieten was een ijsbaan doordat de sneeuw meteen plat gewalst was

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ligt 15cm gok ik zo.
    Gisteravond misschien 2cm bijgevallen. Niet superveel.
    Manlief moest er vanacht om 04:00 uit. Die is nu onderweg naar een plaatsje tegen de grens van Denemarken voor zn werk.
    Vind het alles behalve prettig, maargoed hij zal wel moeten.
    Donderdag komt hij weer thuis...Als ze optijd weg rijden ;)

Devilschase, je auto staat er mooi in verstopt!

Ik moet straks nog naar het dorp...Mijn konijnebeest heeft het voer op. Als dat niet het geval was geweest, was ik niet gegaan.

10. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ogh ja me moeder woont op terwinselen ja. die zei ook al van is wel veel gevallen. maar lang niet zo veel als hier boven OP de berg.
    is echt ongelooflijk gewoon..

gelukkig ken je met de voet nog !! als je met je auto weg wil moet je vooral niet gaiapark berg naar beneden onder de tunnel door willen.. gistermiddag konden we daar namelijk niet meer omhoog.. terwijl sneeuwschuiver met zout voor ons ree !!!

dus toen langs t slachthuis gereden zo langs die tent met die lampen ( je weet wel waar die duitsers allemaal altijd staan om iets op te halen) en dan die slinger berg om hoog... daar kon je bijna schaatsen maar was beter begaanbaar. dus in een stoet omhoog gereden hihi.

11. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Omgeving Uden, 10-15cm

12. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hier zeker 25 tot 30 cm. Ik vind het vreselijk! Dochterlief vindt er niks aan, ik ben vanmorgen een uur bezig geweest mn auto uit te graven, ben dit weekend flink op mn gezicht gegaan (en dat terwijl ik echt goede schoenen aan had...) en mijn man heeft vanmorgen 5 autos uit de sneeuw moeten duwen...
    Ik ga een vreugdedansje doen als het weer gaat dooien....

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

1 cm schat ik. Net genoeg om er een kerstplaatje van te maken :p

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Omgeving Nijmegen. 10 tot 15 cm sneeuw ! Blij dat ik ziek ben en de deur dus niet uit hoef. Levensgevaarlijk.

15. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland

de skipakken bij de lidl waren gauw op. ik had niet veel keus om 9.15uur. er lagen er maar 6 terwijl de actie vandaag pas begonnen is. ik heb er wel eentje kunnen score voor mijn kleine meid.

maar idd levensgevaarlijk om de straat op te gaan[ook omgeving Nijmegen] , wij blijven ook lekker binnen. straks nog ff sleeen... als we er zin in hebben.

16. tulip

tulip Niet meer actief

30 cm wel denk, heel veel iig. Er liggen gewoon bergen sneeuw. ben vanochtend door de sneeuw geploeterd met de kinderwagen om boodschappen te doen. Was kapot toen ik thuis kwam.

17. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Omgeving zutphen ligt nu zo'n 15 tot 20cm schat ik.

18. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier ook een heel pak, zo'n 10-15cm (omgeving Weert).
    Ook de doorgaande wegen liggen vol sneeuw, strooizout ook bijna op hier...
    Moet vanmiddag eigenlijk de deur uit, maar zie het helemaal niet zitten... dus denk dat ik maar afbel.

Van mij mag het gaan dooien, ben er helemaal klaar mee.

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ergens rondom Den Bosch ( ;) ) dikke 15 cm.
    Het verschil tussen stoep en weg is hier al niet meer te zien!

Deze foto heb ik net 5 minuten geleden gemaakt:

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja, vast...:

Deel Deze Pagina