Te weinig Ik eet vaak 's avonds als mijn vriend aan t werk is wat koek, soms een heel pak, ligt er aan hoeveel trek ik er in heb.. Snoep eet ik bijna niet.. en chips.. ja gister toevallig een halve zak, maar daar ben ik ook niet meer zo gek op.. Vaak als ik trek heb ik smeer ik een paar beschuitjes met hagelslag, of hoop ik dat er makreel en toastjes in huis zijn haha.
Hier ook teveel. Mijn echte guilty pleasure is eens stukje chocolade wanneer ik net wakker ben.. Zo slecht maar ook zo lekker! Ik moet echt erop gaan letten want ik mag echt wel wat kilootjes kwijt
Lees hier veel stukje chocolade. Kun je dan echt ook stoppen naar een stukje? Als ik bijv begin aan zon milka reep met caramelstukjes moet die op . Zou het niet over me hart kunnen verkrijgen hem open terug te leggen. Mijn fout is dan dat na reep een de 2e halve prijs er achter aan gaat . Geef dan de schuld maar weet aan de zo ongezonde aanbiedingen
Veels te veel helaas! Soms een stuk chocolade,2 koekjes en nogwat per dag. En ik moet lijnen en gaat erg langzaam. @lovewinnie,doe ik ook dus daarom koop ik bij de kassa 1 ding en op is op
Ik koop dus enkel minireepjes, want het moet inderdaad op Ik was vroeger ook van de suikerklontjes eten en chocolade is nu nog mijn enige zwakte. Dat accepteer ik dan maar.
Hier in huis word niet gesnoept, misschien als we visite hebben. We vinden het gewoon niet echt lekker..
Ik snoep dan echt veeel. Soms eet ik een gezinszak chips op in mn eentje. Chocoladereep, ben & jerry eet ik ook helemaal op in 1x. Ik eet elke dag koek bij de koffie en vla of pudding na mn avondeten.
Oei haha. Ben ook wel een snoep miep, En chips moet je mij niet voor zetten. Die blijft nooit lang liggen. Dus koop het maar een keer per week. JA ik snoep te veel en ja ik ben te dik en ja heb al suiker. Ben echt denk een emotie eter.
Ik kon me (buiten zwangerschappen om) altijd goed beheersen. Maar de laatste tijd niet, ik heb de hele dag honger en dorst. Zit nu ook weer met een gevulde koek haha. Misschien door de borstvoeding?
Ik eet elke dag wel iets 'slechts' eigenlijk.. Echt snoep niet maar een koekje/chipje/nootje of iets hartigs eigenlijk wel..
Bijna niets. Bij erge trek, vooral 's avonds, 1/2 rijstewafels - handjevol noten (ongezouten) -gekookt eitje .. etc. etc.
Ik snoep veel! Sowieso elke dag. Altijd wel een aantal dropjes of andere kleine snoepjes. Chips probeer ik tot het weekend te beperken, maar lukt niet altijd. Deze week ook al 2x McFlurry op. Chocola eet ik ook veel. Alleen koekjes hebben we gelukkig bijna nooit in huis. Qua gewicht/figuur kan ik het wel hebben, maar mn tanden vinden het minder fijn
ik snoep zelden, chips hebben wij nooit in huis, vinden het wel erg lekker maar komt er daarom gewoon niet in snoepjes alleen voor de kids, en wat volkoren koekjes waar ik dan zo heeeeel af en toe eens 2 van pak. heb me dit wel echt aan moeten leren hoor want ik at best veel koekjes en snoepjes. gelukkig begin ik mn koolhydraatverslaving een beetje onder controle te houden.
Hier ook veel te veel hoor! haha Zou het eigenlijk eens af moeten afleren. Vroeger zeiden ze nog tegen mij : Hoe ouder je word hoe minder je gaat snoepen... Hmmm niet in mijn geval!
Helaas snoep ik veel te veel.... ik moet het gewoon niet in huis halen, anders loop ik echt de hele dag te vreten. Winegums, dropjes, koekjes echt alles stouw ik naar binnen. En als het niet in huis is, dan heb ik er ook lang niet zoveel behoefte aan. Heb vandaag al een handvol Winegums en een cornetto op...