ik heb nooit iets in huis dus ik snoep eigenlijk nooit.. tenzij je dat bakje walnoten yoghurt dat ik net op het zitten eten mee telt
Hangt van dag tot dag af. Heb niet veel in huis, speciaal omdat ik geen rem ken. Chips haal ik gewoon niet meer in huis, want dan is de zak gewoon leeg. Nootjes wel in huis, maar da's echt mijn partner zijn ding. Daar eet ik er ééntje van voor de smaak en that's it. (Pistachenoten ben ik zot van, maar die koop ik dus niet ... die zijn anders ook op.) En af en toe wel wat chocolade. Maar op mijn werk - ik werk 3 dagen per week - staan ze wel continu te zwaaien met allerlei lekkers. Een koekje hier, een praline daar, af en toe een stukje taart voor een verjaardag, ... Het voordeel is wel dat het dan in de keuken staat en ik het dus wel bij ééntje bij de koffie hou. Verder op dagen dat ik werk eet ik 1 fruityoghurtje per dag na mijn middageten (als er geen verjaardag is). En soms thuis een potje platte kaas. Ik drink wel vlotjes een fles of 2 cola per week. De echte (nep moet ik echt niet) en geen light. Soms afgewisseld met fanta. Vroeger zelfs een fles of 5 per week, maar ik ben al geminderd.
Momenteel mag ik echt niks wegens ziekenhuisdieet/zw.diabetes. Als ik niet op dieet ben, dan snoep ik: zondag bij de grootmoeder zelf gebakken taart of cake om de 2 weken op 't werk een croissant op 't groepsontbijt (hoewel mijn ziekenhuisraadplegingen vaak net die week vallen en steeds die dag van de week (is per dienst/specialiteit in het zkh wanneer gewerkt wordt) dus iets minder frequent in praktijk) 3-tal keren per jaar een ijsje bij de schoonmoeder zijn het vaak kroketjes, we komen er niet vaak maar de keren dat we komen, snoep ik daar meestal ook wel Verder eigenlijk zo goed als niet (allé ja, het genoemde is natuurlijk al veel te veel gezien ik makkelijk bijkom en moeilijk afval).
Zolang ik geen snoep in huis heb, snoep ik niet. Maar staat er op het werk een pot met snoep, dan MOET die leeg!
Ik snoep veel.... chocolaatje hier, chocolaatje daar.... Als we wat lekkers in huis hebben is het ook zo op...Het is zelfs zo erg dat als er niets in huis is dat ik dan ook best chagrijnig kan worden zoals NU!!!! Mijn mond "moet" gewoon in beweging zijn ( zit tussen m'n oren, dat weet ik.) Maar vriend kwam thuis met een doos bananen, dus dan maar aan de bananen.
Nu niks, echt helemaal niks. Heb het totaal verbannen uit mijn leven (voorlopig). Daarvoor snoepte ik veel, echt veel Toch wel paar koekjes per dag, chocolade, soms wat chips. Nu niet meer. Als ik straks het gewicht heb wat ik wil. Dan vind ik dat ik in het weekend of zo wel iets lekkers mag. Ik wil niet meer terug naar mijn oude leefstijl in ieder geval.
Hm ik eet toch elke dag wel wat koekjes. Gewoon 's middags met de kinderen samen. En dat is vaak zo'n kinderzakje koekjes. En in het weekend bak ik regelmatig wat dus dat en 's avonds chips. Is dat nu echt veel?
Snoep in de zin van zoet, koek, chocolade etc bijna nooit. Echter een lekker stukje worst of zak chips vind ik heerlijk. Ik mag van mezelf 1 dag per week " snoepen"
Best veel denk ik. Iedere dag wel een paar koekjes of een wafel op het werk. Zodra ik thuis kom begin ik te koken maar omdat ik altijd super honger heb zodra ik thuis kom pak ik vaak een cakeje of eet ik een paar snoepjes. Voor de tv savonds chips en/of snoepjes en mijn vriend eet veel chocolade waar ik af en toe iets van pik Goh ik ben geminderd met snoepen maar als ik dit zo lees...... Ik vind snoepen gewoon heeeerlijk en als het in huis ligt MOET het op!
Voelen jullie je dan niet schuldig als je iets snoept? Ik vond het echt wel lekker om te snoepen (hoppa pot ben en jerry's) maar echt bij de eerste hap had ik al spijt.. daarom snoep ik maar gewoon helemaal niet meer totdat ik mn streefgewicht en figuur heb bereikt (en dan denk ik ook niet echt)
Ja de laatste tijd best wel veel. Laatste tijd eten ik en mijn vriend best veel chocola, vooral die van de milka En verder wat koekjes of snoepjes wat we in huis hebben, bijna elke dag toch best wel wat.
Thuis veel te veel... op het werk valt het goed mee. Heb meestal ook een boterham extra mee dat ik geen koek hoef te nemen voormiddag als ik honger krijg. Weet sinds kort dat ik prikkelbaardarmsyndroom heb, dus een verklaring waarom ik dingen zoals witte chocolade ed niet meer verdraag. Maar chips gaat nog altijd vlotjes...
uh ik probeer alleen in de avond bij de koffie 1 koekje en meestal lukt dat wel, maar als er bv chocolade op mijn werk ligt.. tja dan gaat er wel eens wat extra`s in. of als ik nachtdienst heb dan vind ik mezelf altijd een beetje zielig hahaha en dan snoep ik nog wel eens wat meer.. Chips etc heb ik eigenlijk nooit in huis nootjes soms..
Niet veel, ben sowieso niet zo van de zoetigheid. Hou meer van hartig. Dus een gevuld eitje, of een quiche maken. Wat worst of kaas. Augurkjes met boterhamworst. Hmmmm. *loopt naar koelkast*
Dagelijks! Het maakt niet uit wat en wanneer het is, maar ik merk dat ik vooral 's avonds flink bezig kan zijn met koekjes, snoepjes, choco, chips.....Ik ben altijd wel zo geweest.
Heel veel. Altijd en de hele dag door! In de avond is het nog erger, wil hartig altijd met zoet combineren. Dus als ik chocola eet moet daar ook hartig tegenover staan.