Hoeveel snoep jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Slinger, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik ben niet zo van de snoep. Maand geleden een zakje drop gekocht en die is niet eens half leeg. Ik was heel erg van de chocola, maar ook dat is niet meer.
    Ik ben nu een enorme brood eter! Ik zou het liefst als avondeten een boterham eten, haha

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Had er om 12 uur al puntzak strooigoed inzitten van 350gr. Met pepernoten, schuimpjes en allerlei snoepjes. Het is jammer dat hij op is . Verder gewoon mijn ontbijt van 3 boterhammen met pindakaas en 1 uur nog 2 boterhammen met gekleurde hagel :). Nadeel van suiker is dat als je begint je blijft eten terwijl je weet dat je geen honger meer kunt hebben. Ga steng zijn en proberen vandaag geen snoep meer te eten :)

3. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Ik ben niet van het zoete snoepen. Wij hebben altijd heel veel snoep in huis, maar ik eet er zelden iets van. Hartig trekt mij meer, ben dol op naturel chips, maar beperk het tot het weekend en nooit een hele zak. Ben wel gek op olijven, kaas, toastjes, etc en van vrijdag t/m zondag is dat echt mijn zonde. Als ik daarnaast nog zou snoepen, koekjes, toetjes, enz zou eten, dan zou ik 100 kg wegen. Ik ben nu al veel te zwaar...

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zoals mijn 2jarige zoontje het zegt: een heeeeeeleboel

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460