Mijn dochtertje krijgt nu sinds anderhalve week een broodkorst. Hier wordt ze helemaal enthousiast van en ze werkt hem heerlijk naar binnen (op het laatste stukje na, die beland standaard op de grond voor de hond). Wanneer kan ik het brood uit gaan breiden, en hoeveel moet ik haar dan aanbieden? Pap krijgt ze niet, want dat wil ze absoluut niet. Ze krijgt nog 4 flessen van 200 ml en fruit en groente.
Volgens mij met 7 maanden maar dat zit je al bijna. Gewoon lekker een broodje met boter geven als eerste in kleine stukjes aan bieden.
Kijk gewoon hoeveel ze wil. Is ze er na een halve klaar mee? Prima! Eet ze lekker die hele boterham op? Ook goed.
Met 6,5 zijn we gewoon boterham gaan geven. Een beetje boter erop, en in kleine blokjes. Dat at hij zo weg. De 1e dag een halve, de 2e dag een hele..
ik gaf idd eerst broodkorst...en smiddags na zn melk fles gaf ik het brood zelf...vaak werd daar wat van gepeuzeld, maar nog geen enorme hoeveelheden...denk ongever met 7/7,5 mnd...steeds meer...deed er boter op..en vanaf 8 mnd at ie ehct hele boterhammen, toen gewoon es geprobeerd als een broodje op was nog 1 aan te bieden..