WIj hebben een nieuwe keuken gekocht, deze wordt in de bouwvak geplaatst.. Nou krijgen we een inductiekookplaat.. De huidige pannen die ik heb kunnen hierop niet worden gebruikt. Ik moet dus een nieuwe pannen set hebben. Wat hebben jullie en bevalt het jullie?
DeMeyere, zijn echt super ! We hebben er ook een rookpan van... heerlijke gerookte zalm in een oogwenk zelf maken. En ze zijn super op inductie.
Heb een paar pannen van Herman den blijker, zijn echt super! Daarnaast heb ik een mooie serie van Sola.
Ik heb een hele dure pannenset van m'n oma gekregen toen ik m'n huisje kreeg, en het zijn echt KUTpannen. Ik kreeg die pannen voor Sinterklaas, maar woonde 2 weken daarvoor al op mezelf, en heb toen vast wat pannetjes bij de Wibra gehaald. Die gebruik ik nu altijd, die zijn véél beter! Dus ik zeg; WIBRAPANNEN!
Ik heb Spring, zwitsers merk. Kostte een vermogen (maar volgens mijn moeder was het een investering voor het hele leven) en ik moet zeggen: kook er al 10 jaar mee, geweldig goed. Wel aparte wok (een stalen) van bij de toko en 2 anti-aanbakpannen van Tefal. Ik kook op gas trouwens. En als je inductie kiest: bij veel merken krijg je bij de aanschaf van een inductiekookplaat een gratis pannenset, maar de leverancier is hier niet altijd eerlijk over. Even navragen dus!!
heb zelf hele dure pannen vn siemens en simtronic niet gekocht hoor gekregen , mij boeit het niet welk merk en hoe duur8)
BK conical, heb ze al jaren, heel fijne pannen om mee te koken! Zien er ook mooi uit. Om te bakken gewoon Tefal. Heb ook wel eens die van Ikea geprobeerd, die zo goed uit de test van de consumentenbond kwam, maar dat was echt een waardeloos ding. Verder nog een Hemapannetje van toen ik op kamers woonde en die doet het ook nog steeds prima.
Ook hier de panneset van bk. Heb daar ook de soep pan vergieten en koekepan en wokpan van. Ben er heel erg blij mee en wil echt niks anders meer!
Onze pannen zijn van Sola, ik vind ze mooi en ze zijn heel gebruiksvriendelijk. Ze zijn gemaakt van koudstaal, je kunt de rvs greepjes dus gewoon vast pakken!
Heb een BK pannenset, deze was toen in de aanbieding bij de blokker voor 99 euro. Verder heb ik een wokpan van de ikea, en een steelpan van de ikea. Mijn moeder kookt ook op inductie, en als de inductie plaat weer kapot gaat (is namelijk al 3x gebeurt in 12 jaar) dan gaat ze over op gas. Inductie is er mooi en kookt erg snel, maar gaat ook een stuk sneller kapot en de pannen zijn duurder dan van een gewoon gasstel.