Ik ben misschien een beetje brutaal maar ik ben benieuwd wat andere gezinnen sparen.. Wij sparen 250 per maand en de kinderbijslagen plus vakantiegeld. We doen het op 1 loon dus leven we vrij krap. Wij willen graag over 10 jaar verhuizen en als we zo doorsparen hebben we dan 65000 euro me rente.. Ik weet wel dat als de kinderen groter worden dat je dan meer kosten krijgt,maar de bedoeling is dat ik later ook weer ga werken.
Sinds ik een overzicht heb gemaakt over wat er hier in en uit gaat proberen wij zo'n 1000 euro per maand te sparen wat makkelijk lukt. Verder gaat 1x per jaar het belastinggeld/hypotheekrente-aftrek ook naar onze spaarrekening. Ook voor ons zoontje sparen wij 50 euro per maand.
Dat redden wij echt nooit!! We zijn druk aan het verbouwen en veel van de spaarcenten gaan in het huis zitten...doe wel mee aan spaarloonregeling. voor ons zoontje sparen we ook 50 per maand
Wij sparen sowieso 250 euro gezamenlijk. En voor ons zoontje 30 euro per maand. Wat we verder in de maand nog over houden gaat ook naar de spaarrekening.
Ik heb geen vast bedrag per maand wat ik spaar, en ik heb ook géén idee hoeveel ik elke maand heb gespaard. Zodra ik m'n geld binnen krijg gooi ik alles naar m'n spaarrekening, min een beetje waarvan ik weet dat ik het snel nodig heb. Als ik die maand verder nog iets moet uitgeven haal ik het weer van m'n spaarrekening af. Als ik m'n geld nog niet binnen heb maar er komt een rekening van de zorgverzekering binnen, haal ik het geld ook meteen van m'n spaarrekening af. Ik werk rekening graag metéén weg, dan vergeet ik ze in ieder geval niet! Damien krijgt sowieso elke 3 maanden z'n kinderbijslag.
100 euro per maand.... is op een vaste rekening.... eventueel later voor kids voor studie oid.. anders voor onszelf
Wij sparen hier E200,- p.m. Dit zou veel meer kunnen zijn maar we leven nu niet bepaald zuinig en houden allebei van mooie kleren en spullen waar een hoop aan op gaat. Wel gaat er een groot deel van ons vakantiegeld en de 13e maand naar de spaarrekening.
Ik spaar (nog) niks, hebben eerst een doorlopend krediet af te betalen, daarna ga ik sparen. Voor onze zoon ga ik wel de kinderbijslag op een spaarrekening voor hem zetten.