hoeveel spaar je per maand?

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    WOW...
    Nou ik hou zoveel echt niet over!
    Ben al blij dat we niet in het rood staan en geen leningen meer hebben bij de bekende leenbanken... :confused:

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    niks, nada, noppes...alles gaat hier op :oops: ;)

we sparen voor de kids vanaf de geboorte € 25,00 per maand, en € 65,00 voor zo'n soort van studiefonds voor als ze toevallig willen studeren...

maar verder nee, wij zijn niet van die spaarders, als het nodig is (kapotte ijskast o.i.d.) kopen we het gewoon maar tis niet zo dat we zeggen we sparen zoveel per maand, er is gewoon altijd ruimte voor mocht het nodig zijn bepaalde dingen aan te schaffen...

zoals bijv. met de kinderkamer, heb ik de gewoon de kamer gekocht die ik mooi vond, en alle dingen die ik zie en leuk vindt neem ik maar maar dat gaat niet van een of andere spaarrekening af...

hebben het wel ooit eens geprobeerd om te sparen maar dat is niets voor ons komt toch niks van...geld wordt overgemaakt, we betalen de rekeningen, koop de boodschappen, en al wat ik nog meer zie ;)

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Inderdaad aardige bedragen die hier voorbij komen! Hier zijn we blij dat we tegenwoordig rondkomen en nog iets leuks kunnen kopen.
    Ik spaar 40 euro in de maand en vriendlief 20 ofzo.

4. erdtub

erdtub Actief lid

1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    hangt van de maand af , rekeningen etc maar meestal wel iets rond de 700 eu ofzo

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier maken wij iedere eerste van de maand 250 euro over naar de spaarrekening. Eerlijk gezegd vind ik dat al heel veel geld... maar als ik sommige bedragen hier lees... 1500 euro! Dat is mijn hele maandsalaris... pfffffff.

Liefs,
    Josien

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier word op het moment niet gespaard. Wel hebben de kids allemaal een spaarrekening waarop we iets storen als er wat over is, maar geen vast bedrag per maand.

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Wat we over hebben sparen we op, dat kan verschillen van 100 tot 250 euro.

8. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    wij sparen nu nog wel. maa je moet niet tevveel in de krant lezen op het moment. de winkels worden in 2008 duurder omdat ze het niet kunnen redden! en dan de ziektekosten gaan met 150 euto evtra omhoog!

9. Tamara24

Tamara24 Actief lid

15 sep 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    Wij proberen maandelijks 100 euro te sparen.. meer dan dat lukt ook echt niet op het moment. maar hopelijk wel in de toekomst.

xxx Tamara

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mee eens!
    Sommige mensen sparen maandelijks meer voor hun kind dan voor zichzelf lees ik hier tot mijn verbazing..
    Wij sparen een paar honderd euro per maand voor onszelf, voor de duurdere uitgaven dus, zoals af en toe een andere auto, vakantie etc.

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    gemiddeld rond de 500 euro

12. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    wij sparen automatisch €220 per maand en voor onze dochter €20. Vind ik genoeg want ze krijgt al zo veel :p

13. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier standaard 150 eu. pm en 50 voor de kleine.

Daarnaast gaan alle bonussen etc die we krijgen ook direct naar de spaarrekening. Dit loopt wel al snel lekker op.

14. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    oeps, dubbel.

15. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    150,- voor middelbare school
    100,- voor vervolgstudie
    100,- voor onszelf en dan nog 1 x per jaar het belastinggeld en de teruggave van de essent waar we extra hoog voorschot voor betalen

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Zo veel mogelijk !

Onze kleine man krijgt maandelijks 100,- op zijn spaarrekening.

Voor ons zelf sparen we rond de 1000,- per maand.

Groetjes,
    Nikki F

17. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    150 euro in de maand meer kan ik echt niet missen ..

18. bengel

bengel Niet meer actief

800 pm...best veel he..maar t lukt , soms stort ik wel 100 terug, omdat ik het anders net niet red, maar we sparen in principe elke maand...we willen ook zoveel: vakantie/dure auto/nieuwe kozijnen/ik ben inrichtingsfreak veel met huis bezig kost veel/vriend heeft eigen kart enz enz tja en we werken ervoor..

'straks' als ikooit zwanger ben zal het wel minder hoog bedrag worden, boeien

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zo'n 750,-- per maand.

Voor Emme hebben we een ABC-spaarplan bij een verzekeraar afgesloten. Daar leggen we 75,-- per maand in. Verder storten we nog 25,-- op een spaarrekeningetje voor Emme.

20. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Wij sparen 50 euro per maand voor Jelina via de bank. en ik heb hier nog een groot spaarvarken staan waarin we al het kleingeld doen.

Deel Deze Pagina