Kinderkamer styling?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Baileyy, 10 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Onze kinderen krijgen alledrie een nieuwe kamer. Nieuw bed en grote verschuiving qua kamers.
    Eentje gaat naar zolder, maar de ruimte is met een niet weg te halen draagbalk en 2 schuine kanten zo lastig in te richten. Zoon wilde een hoogslaper of een soort hutje dat ie steeds op Pinterest ziet, maar dat past niet, dan kan hij niet meer rechtop zitten. Hij is zo teleurgesteld.
    En nu komt mijn vraag ;)
    Heeft iemand hier wel eens iemand mee laten denken voor de styling van een kinderkamer? (Betaald) Zou zoiets ook puur op tekening en foto's kunnen?
    Ik ben bang dat als ik offertes op ga vragen ik gelijk tegen onmogelijke bedragen aanloop. Ik heb echt geen idee.
     
  2. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Gewoon offertes aanvragen kan geen kwaad toch? Je mag een offerte ook afwijzen. Toen we in ons nieuwbouwhuis gingen wonen heb ik contact gehad met een stylist (Ensuus) en die had meerdere paketten en kan ook een offerte op maat maken. (Uiteindelijk was ons budget op, erg balen). Je hebt ook de kinderkamerstylist op Instagram, de duurzame kinderkamerstylist (beiden en op insta) en als je door gaat zoeken op hashtags daar vast nog veel meer
     

Deel Deze Pagina