Mijn optie staat er niet bij. Ik ben het liefst klein en dik. Gelukkig is moeder natuur me welgevallig... Mijn tweede keuze zou zijn klein & atletisch. Daar heb ik dus ook op gestemd.
Haha wat een rare vraag . Maar ben liever klein en atletisch. Ben nu klein en dik en niet zo atletisch en dat is ook niets
Ik ben lang en dik en dat vind ik eigenlijk wel prima. Ja, er mag een paar kilo af, maar ik ben behoorlijk tevreden. Ik zou mijn lengte niet graag inleveren voor een slanker lijf.
Ha ha...ik ben klein en atletisch Dus die. Ik vind klein voor een vrouw heel mooi en ben ook erg blij dat ik lekker klein ben. Dat heb ik altijd gevonden.
Ja, dit inderdaad.. Wat is klein en wat is dik? Hierboven zie ik iemand die zegt dat er 'een paar' kilo af moet.. Met slechts een paar kilo teveel ben je in mijn ogen in de verste verte niet dik.. Bij klein zou ik denken aan kleiner dan 1.20 en bij dik aan maat 50 of groter. In dát geval zou ik voor lang en dik kiezen, denk ik. Als klein betekent dat je 1.63 bent en dik betekent dat je maat 46 hebt, doe dan maar klein en atletisch
Tja, wat is klein?? Ik ben nu 1.80 en zou echt geen 1.50 willen zijn. En wat is dik?? Ik ben nu ook wel wat te zwaar (inmiddels 11 kg eraf) Dus ja.......ik ben tevreden met mijn lengte. En mijn gewicht, daar ben ik mee bezig. Dus lang en (een beetje) dik, dat is mijn antwoord. Als je zwaar obese met niet meer kunnen lopen als dik bedoelt.....tja, dan liever klein en atletisch natuurlijk
Ik ben 1m73 met maat 38, het lijkt mij niet fijn om dik te zijn, dus dan maar klein . Hoewel mijn man van bijna 2 meter al van alles buiten mijn bereik legt (de bedoeling is buiten het bereik van onze zoon van 1m40), dus dat wordt nog lastiger als ik kleiner zou zijn .
Ik ben nu lang en dik en heb er niet zo'n moeite mee. Klein en atletisch ken ik niet, dus lijkt me interessant om ook eens mee te maken. Volgend leven misschien?
Klein en atletisch. Ik zou niet weten waarom ik liever lang zou zijn dan klein. En ik weet wel waarom ik liever atletisch ben dan dik.
Ja dat is ook zo natuurlijk. Ik vind vanaf 1.50 klein en vanaf maat 44 (wat ik zelf heb) dik. Al ziet maat 44 er bij 1.80 wel weer anders uit . Mijn bmi geeft in ieder geval dat ik nog echt wel veel te zwaar ben (een paar kilo minder 'gewoon' zwaar). Ik schreef trouwens wel dat ik klein ben maar dat valt nog nest mee met mijn 1.68. Maar groot vind ik mezelf ook echt niet.
Nou sorry, maar ik vind maat 44 echt niet dik. Eerder wat meer gevormd en wat steviger gebouwd. Maat 48 gaat in mijn ogen wel die kant op, maar dan nog zijn er mensen die maat 48 hebben en er nog niet dik uit zien.
Klein en atletisch, zoals ik nu ook ben. Ik vind klein zijn heel fijn eigenlijk. Nooit het probleem of je die hakken wel of niet aan kunt doen en bij daten heb je nooit het probleem dat de man kleiner is.