hoi meiden, Helaas is de transplantatie mislukt. De doorbloeding van de nier kwam niet goed. Afgelopen vrijdag hebben ze drie dagen na plaatsing de nier verwijderd. Een enorme tegenslag waar mika ook nog eens heel erg ziek van is geworden. Gelukkig is hij sinds vandaag aan de iets betere hand en hoop ik dat hij morgen van de IC af mag... wilde het jullie toch nog vertellen omdat jullie zo'n steun zijn geweest in dit topic.
Pff, wat een tegenslag! Ik hoop dat er snel een andere oplossing komt voor je zoon. Ook heel veel sterkte voor je man, respect dat hij, ondanks dat het mislukt is voor zn zoon heeft gedaan!
Dju wat erg ... alle sterkte die je nodig hebt om er weer boven op te komen met je gezin. En respect voor je man dat die dit heeft gedaan ... het is zoals je zelf al aangeeft niet niks.
nu tijdelijk weer aan de dialyse, en ik hoop dat mijn nier wel goed gaat mocht ik kunnen geven... maar mika heeft wel 6 maanden rust nodig... momenteel zitten we nog op de ic, maar hopen snel naar de afdeling te kunnen