Wij storten elk 10 euro per maand op de rekening van onze zoon. In mijn omgeving vinden ze dat veel, maar lees hier dat het zelfs beetje karig is.. Sparen wel hard voor aflossen van de hypotheek, dus als het goed is profiteren ze daar later ook weer van
Wij sparen automatisch 10 per maand, maar we proberen daarnaast ook meevallertjes voor hem te sparen
De kinderbijslag gaat naar haar rekening. Vaak gaat ook "teveel" kleingeld (dan krijg ik m'n portemonnee niet meer dicht ) in haar spaarpot. Ik geloof dat opa en oma ook sparen, maar hoeveel en alles daar heb ik geen idee van. Maakt ook niet uit, het is voor dochter en superlief
Elk kind 30 euro per maand Af en toe krijgen ze ons klein geld 5 10 20 en 50 centjes maar ook 1 en 2 euro's Soms mogen ze er iets voor uitzoeken maar vaak willen ze het zelf al op de bank zetten en dat is dan 1 keer in het half jaar 50 tot 75 euro Elke verjaardag maakt opa 250 euro over op de spaarrekening naast een cadeau die ze op de verjaardag krijgen van hem
Wij sparen nu 50 euro per maand, maar dat is voor een kind. Straks met de tweede erbij redden we dat niet meer. Dus even kijken hoe we het dan gaan doen.
Wij storten maandelijks 25,- opa en oma storten maandelijks 50,- dus 75,- p. maand. Geld komt vrij als ze 18 is. Bij ASN bank. Opa spaart kleingeld in een blikje wat we 1x per jaar op haar rekening erbij storten.