Iemand ervaring met Bobike Maxi City of Tour?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noatje, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Omdat mijn zoontje uit het voorsstoeltje aan het groeien is en we regelmatig fietsen ben ik aan het uitkijken voor een nieuw fietsstoeltje.

Onze voorkeur gaat uit naar de Bobike Maci City, iemand hier al ervaring mee? hoe bevalt hij en passen er fietstassen onder?

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    niemand?

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Wij hebben sinds een maandje ook de maxi city. Hij bevalt ons prima. Lars zit er heerlijk in en kwebbelt nog net zo hard als toen hij voorop zat.

Mijn man heeft er een extra beugel bij gekocht zodat het stoeltje ook op zijn fiets kan. Dat gaat trouwens ook heel gemakkelijk. Even 2 schroeven los draaien en je pakt zo de stoel van de fiets af.

Volgens mij passen er wel fietstassen onder...hoewel..je misschien met de voet stepjes in de knoei komt. Even overleggen bij een fietsenzaak dus.

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nog mensen ervaring met deze stoel?

5. trudy krachting

trudy krachting Nieuw lid

15 apr 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een aantal maanden een maxi city op de fiets. Mijn man heeft hem gemonteerd en werkt perfect. Vooral het gordelsysteem is top. Mijn dochter kan heerlijk slapen op lange fiets ritten. Ik fiets veel dus wilde een echt veilig zitje. Hij is stevig en mooi. Echt een verbetering t.o.v. mijn oude fietszitje. Er passen bij mij wel fietstassen onder maar ja dat heeft de fietsenmaker geregeld. Hij heeft een andere bagagedrager gemonteerd. Ik raad het zitje zeker aan.

Groet Trudy.

6. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Ik heb het zitje ook en ik ben er erg blij mee. Ik heb voor deze gekozen omdat mijn zoontje nogal een wiebelkont is en deze gordels zitten echt goed vast en de voetenriempjes ook.

Ik heb er een regenponcho/hoesje omheen (mijn fiets staat altijd buiten). Nu is hij altijd lekker droog. Als je tips zoekt hoe het hoesje vast te maken vraag je het maar (het was even puzzelen).

7. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    wij hebben het stoeltje ook (city) en zijn er erg tevreden mee.
    montage was een ander verhaal, hij past namelijk niet op de sparta amazone (een mamafiets ;)).
    maar goed dit probleem heeft bobike voor ons opgelost, deze hebben dus wel goede service gelukkig.

Deel Deze Pagina