Zo heb ik inderdaad ook geteld. Als ik alle spelletjes enzo ook nog los moet tellen kom ik op veel meer. Ik heb wel wat losse dingen (zoals bijv. Balletjespistool) als 1 geteld omdat het best een groot ding is. Maar ik heb ook een heleboel kleine frutsels zoals van de mcdonalds enzo als 1 bak geteld. Maar dat zijn er eigenlijk ook 20 ofzo...echt bizar eigenlijk...
Hier staat de Toettoet in de dichte kast bij mijn zoontje op zn slaapkamer en nog 1 groot ding ernaast. Hij kan de kast zelf openkrijgen en het staat op een hoogte dat hij het kan pakken. En dit mag hij ook doen, hij weet ook dat het daar staat. Maar hij pakt het nooit. Het staat daar nu een maand of 3...Maar ik denk steeds ja misschien vindt hij het wel leuk als hij zelf mooie banen kan bouwen dus toch nog even bewaren? Aan de andere kant denk ik dan tja er is dan ook nog genoeg ander speelgoed waar hij dan mee kan spelen, als ik dat nu weg doe, zal hij het tegen die tijd niet missen en misschien vindt hij dan hotwheels ofzo wel leuker? Kan ik dat weer voor zn verjaardag vragen en is de Toettoet nu lekker de deur uit.... Zelfde als de playmobil...mijn dochter speelt er niet meer mee dus ik had het naar beneden gehaald om te verkopen. Dat vond ze prima. Maar toen ging ineens mijn zoontje er volop mee spelen terwijl hij niet meer omkeek naar zijn playmobil 123. Maar nu de playmobil een week beneden staat, is hij er weer klaar mee. Het zijn ook vooral 'meisjesdingen' dus de vraag is hoe lang hij dat nog leuk vindt. Dus nu weer twijfels of ik het wel of niet al moet verkopen (eigenlijk is het dus van dochter en had ik haar beloofd dat ze van de opbrengst iets nieuws mocht kopen waar ze wel mee speelt of dat we dan samen een dagje weg konden van dat geld. Maar nu haar broertje er mee speelt, wil ik het misschien niet verkopen...Maar ik had haar wel weer iets beloofd als het verkocht was en zij staat daar nog steeds achter en wil het nog steeds verkopen...) Pfff wat een dilemma's haha
Veel kinderen, veel speelgoed.. heb mijzelf voorgenomen het binnenkort eens allemaal uit te zoeken. Alles waar niet mee gespeeld wordt of incompleet is wil ik wegdoen.
Hoe oud is je zoontje @Ligero? Wij hebben het bewaard voor onze dochter, maar zij vindt er niks aan. Mijn zoon van 3,5 kan prima banen bouwen, maar doet er ook niks mee. Ik heb de bak af en toe beneden neergezet, maar hij bleef altijd onaangeroerd staan. Het staat nu dus 4 maand op zolder.. Ik snap je dilemma, wij vonden het ook leuk voor de kids. Maar ja, als zij er niet mee spelen staat het ook maar te staan. Ik denk dat je dit speelgoed nog wel voor een goede prijs kunt verkopen.
Hij is nu 2,5 dus het goed kunnen bouwen moet nog een beetje komen. Als ik een baan maak dan speelt hij er een half uurtje naar en kijkt er niet meer naar om of sloopt de boel...
Oh jee, dit gaat confronterend worden... LEGO Duplo Houten treinbaan + treintjes Toettoet Transformers Auto’s/vliegtuigen/andere voertuigen Poppetjes/diertjes Playmobil Smartmax Knikkerbaan Dinosaurussen Puzzels/spelletjes/smartgames Strijkkralen Klei Bunchems Knutselspullen Knuffels Verkleedkleren Knex Rollenspelspul (dokterskoffertje/schoonmaaksetje/enzv) Muziekinstrumenten Kidizoom camera Nintendo 2ds Supernintendo mini Heeeeeeeel veel boeken Loco Tiptoi Little people Waterbaan Glijbaan Zandbak Ballen Fietsen Stepjes Skippybal Pfff, snap een beetje waarom m’n huis zo vol staat
Dikgedrukte dingen op zolder gelegd, wordt eigenlijk ook niet mee gespeeld. Eens zien of het gemist gaat worden
Hier redelijk wat playmobil Nintendo 2ds xl en wat spellen Beetje brandweerman Sam speelgoed en brandweerwagens. Hotwheels auto's en gewone auto's Switch and go dino x 3 en 2 kleinere Kookspulletjes waar hij niet naar omkijkt Knutselspullen 5tal gezelschapsspellen 2 RC auto's Carrera go racebaan Tablet Veel kleine rommel in 2 rommelbakjes Houten treinbaan Kinetic sand Vtech computer leerding IKEA spulletjes zoals het dartspel, jongleerset, pluchen ballen, speeltent, knuffels Nog knuffels Boeken Tiptoi Meeste is van Playmobil. Lego vind hij niks aan. Bij m'n ouders veel hetzelfde maar geen Playmobil. En daar speelt hij veel met zijn drone en magformers