Hoeveel spenen (tegelijk) in omloop?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tupp, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel spenen heb je rondslingeren?

1. 1

2. 2

3. 3

4. 4-5

5. 6-7

6. 8 of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.928
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ook adhd zeker?:D

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Heb er 7 in haar bedje liggen, ze houdt nl van smijten.😄
    Verder geen speen, alleen voor het slapen.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij hebben er 3 maar die derde is ALTIJD kwijt.

Die andere 2 ook, maar die wisselen elkaar af met kwijt zijn :cool: Soms komen we nummer 3 tegen en verzamelen we ze alle drie en zeggen we tegen elkaar: zo, dan hebben we ze tenminste reserve.

En whoppa, weg is nummer 3 weer om vervolgens weken later terug te vinden ;)

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb er echt zoooo veel gekocht. Denk een stuk of 15.
    Ik moest er ook achter zien te komen welke ze graag wou.
    Ze wil dus alleen de Bibi speen (16 tm 36 maanden), daar heb ik er nu 5 van.

Het is wel handig dat ik overal wel een speen heb liggen. Zelfs in de auto en bij oma

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Voor m'n zoon een stuk 6/7 in z'n bed en 1 aan een koortje
    Voor m'n dochter 2 in der wieg, 1 in de box, 1 aan een koortje, en er moet er nog ergens 1 zijn, maar waar??? Daarom heb ik er ook zoveel :D

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dit 😄

7. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    In het begin 2. 1 aan een koortje voor als we weg gingen en 1 die thuis gebruikt werd. Nu nog maar 1 die ligt in het ledikantje en die blijft daar alleen middag slaapje en 's avonds. Overdag zijn we af gaan bouwen en nu heeft ze die niet meer nodig. Ook bewust gekozen de speen boven te laten als ze hem ziet pakt ze hem gooit hem een minuut later er uit en mama of papa mag voor het slapen gaan weer op zoek.

8. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Eén speen, voor in bed. En we zijn 'm gelukkig zelden kwijt (maar in dat geval liggen er nieuwe in de commode).

9. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hier alleen speentje in bed (tenzij veel tandenleed, dan overdag ook wel) en soms onderweg...

Wij werden letterlijk gestoord van het heen en we er lopen omdat er speentjes uit bed gevallen waren...voor ons de oplossing: 1 aan een speendoekje (die raakt nooit kwijt) en 7 losse in bed :D
    (Meneertje friemelt graag met de speentjes :p)

En 1 aan een clip in de Luiertas voor onderweg... Overige is die meer voor back-up, ik neem hem altijd mee, maar gebruik hem eigenlijk ooit meer (realiseer ik me nu)

:))

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    3; eentje voor beneden en voor onderweg en deze gaat ook mee naar het kinderdagverblijf en 2 in bed.

11. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb er 6.
    - Maxicosi
    - Box
    - Ledikantje
    - Wipstoel
    - Luiertas
    - Reserve

Dochter heeft echt speen nodig, terwijl zoon dat dus absoluut niet had. Tja even erdoor heen.

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    1, in bed
    verder krijgt ze hem niet :)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier 3. 1 in bed en 2 op de commode.
    Maar ik moet wel de goede in bed leggen dus de groene of de blauwe en niet de witte.
    Als de witte in bed ligt staat hij recht om die andere 2 op de commode te nemen, flikkert hij die witte. 5 meter uit bed. Doet die groene in zijn mond, bedenkt zich dan dat hij toch liever de blauwe heeft dus flikkert hij die groene ook uit bed. Neemt die blauwe en tja dan wil hij toch liever weer die groene dus die blauwe vliegt ook uit bed om zich dan te realiseren dat al zijn spenen naast bed liggen.
    Dan gaat hij er 5 minuten naar kijken en dan hoor ik hem roepen "uuh,....uuh" :p

Leg ik die groene of blauwe in bed is er meestal niks aan de hand :D

14. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hier ook drie, een in de koelkast een in bed, en een in de luiertas.

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Voor mijn dochter (van 3 jaar): 2 spenen. 1 in haar bed en 1 voor mee naar de opvang, maar die ligt ook in haar bed als ze niet op het kinderdagverblijf is.

Toen ze kleiner was, 3 in haar bedje met een doekje eraan, zodat ze er altijd wel 1 kon vinden in het donker en mama niet zou roepen.

Voor mijn zoontje (6 maanden) nul. Hij wil geen speen. Echter, hij heeft wel 6 identieke knuffels die eenzelfde troostende functie vervullen.

16. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

2 in huis. Een in bed, een reserve op dl haar kamer. Ohja en een in de auto.

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik heb er zeker 5 in inloop in huis. waarschijnlijk onder de box en bank en in de speelgoed kist. en 1 in een straal van 2meter van dochterlief. ze neemt er meestal 1 mee "op pad" als ze bij de tafel speelt heeft ze m op of naast de tafel of in dr mond. en gaat ze naar buiten dan stopt ze m in dr mond en gaat ie mee. maar ze is hem helaas ook heeeeel vaak kwijt!
    ik had er 2 in de luiertas (reserve)
    2 in slaap kamer (1 naast bedje op plank en 1 in mandje bij commode just in case)
    1 bij dochtertje aan kleertjes of in dr mond.
    1 a 2 op de kast als reserve.
    1 in de auto en 1 bij oma
    maar toch zijn we ze altijd kwijt.

tip van mn vriendin...bewaren in de koelkast. DE vaste plek! en als we er weer 1 vinden...gaat die weer in de koelkast.
    wel altijd 1 nog in auto en 1 in luiertas als backup voor als we weg gaan.

18. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Heb er 2 in haar bedje, want daar buiten krijgt ze geen speen.. Enkel voor het slapen..

En nog 2 dus eigenlijk, eentje bij opa & oma in bed en eentje op KDV voor in bed.. Maar nogmaals ons dochtertje krijgt haar speen dan ook alleen in bed en verder nergens. Dus dat scheelt natuurlijk..
    En dan denk je er met 2 voldoende in bed te hebben en nog ben je die krengen 's nachts altijd kwijt ;)

19. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    2, alleen in z'n bedje, 1 in z'n mond en de ander ernaast voor het geval hij de een niet meer kan vinden snachts.

20. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    3 in bed. met knuf eraan. super handig, zo kan ze ze zwlf pakken s nachts

Deel Deze Pagina