Tja dat denk ik ook elke keer maar dan is uiteraard de broek die zij fijn vind zitten de enige in die maat het is dat ik haar niet in haar onderbroek kan laten lopen maar af en toe....
Alle webshops en/of winkels af op zoek naar een zelfde exemplaar! (Doe ik wel eens, toen Coolcat failliet ging en nu bij de Zeeman als ze weer eens smalle broekjes hebben. )
Nou, heb net de vierde besteld. Precies dezelfde als we gisteren gekocht hebben, maar dan in een andere kleur. Het is hier ook echt een ramp om goed passende te vinden. Dus daarom nu maar hetzelfde merk en model maar dan in een andere kleur. En ook nog eens voor de helft, dus helemaal goed!
Ja en hier is ze niet zo groot maar wel gespierd... En wil ze niet van die legging achtige broeken zoals die van de H&M. Dus beland ik in de dure categorie zoals Levi's, Calvin Klein en Scotch....
Ik geloof dat mijn dochter er een stuk of vijf heeft, spijkerbroeken (grijze en blauwe) en nog 4 ander soort broeken, meer (net) sportief. Het boeit haar niet zoveel waar de rest in loopt, maar bij haar in de klas verschilt het toch al waar iedereen in loopt. Ze groeien ook als kool in de brugklas heb ik gemerkt, dus hou er rekening mee dat je over een paar maanden weer nieuwe moet kopen. Een hele stapel is dus ook niet handig, maar 3 lijkt me ook wat karig.
Nog niemand op de middelbare school hier, maar daar verandert de mode en wat wel/niet trendy is, erg snel. Grote voorraad van hetzelfde is misschien niet handig. oudste dochter hier draagt tegenwoordig ook alleen maar broeken, wil absoluut geen jurkjes of rokjes meer aan. Zij heeft tussen de 12 en 15 spijkerbroeken in de kast in verschillende modellen: skinny, bootcut, flared, boyfriend, high rise etc etc Daarnaast diverse flared broeken in verschillende kleuren en stofsoorten en een paar zwarte enkel-pantalons en neplederen skinny’s Genoeg variatie dus Onze jongste draagt daarentegen alleen maar jurkjes en rokjes.
Fijn . Hier misschien iets meer spijkerbroeken, maar 4 zou ook wel genoeg zijn hier, want in de praktijk draagt ze er 2 misschien 3, want die zitten dan het fijnst. In het verleden heb ik er wel meer gehad - ook doorgevertjes, of van de kringloop. Maar de meeste liggen dan gewoon ongedragen in de kast. 4 is wel handig hoor.. Als ze een nat pak halen inderdaad + er gaat er één stuk.. zeker als het lastig is om fijne broeken te vinden. Hier gaat een broek overigens sowieso 2 dagen mee en als ze dan nog schoon zijn, 1 dag luchten en dan kan hij nog wel een dag.
Ik merk vooral dat kinderen toch vaak naar dezelfde kledingstukken grijpen. Er zijn een laat favoriet en de rest word maar heel zelden gedragen. Is hier iig wel zo. Jongste heeft echt een stuk of 20 jurken in de kast hangen, maar draagt er maar een aantal echt vaak. De rest hangt er voor de sier . Ik koop zelf dus maar minimaal. Wasmachine draait vaak dus grijp toch niet mis, nee ook niet door de hoeveelheid kleding die we voor haar hebben, maar we krijgen vaak wat van de buren en ik had nog van de oudste heel veel bewaard (toen kocht ik nog wel alles wat los en vast zat)
Nu even on topic, mijn oudste heeft nu 3 goede spijkerbroeken en 3 stoffen broeken denk ik. Ze heeft net weer een groeispurt gehad dus de stoffen broeken moeten vervangen worden, maar ze heeft nog niks leuks gevonden.
Hier ook een dochter in de brugklas. Zij draagt al enige tijd alleen maar zwarte /grijzwspijkerbroeken, bij voorkeur. We hebben een variatie, zwart met witte stippen, zwart met scheuren, effen zwart, donkergrijs en een grijze jegging. Dan nog een zooi blauwe, in de.hoop dat ze ze gaat dragen. Ik heb vrijwel alles tweedehands, anders had ik er niet zo veel.. Overigens draagt ze nog wel jurkjes bedenk ik me. Ik laat het maar een beetje.
Mijn dochter (groep 8) draagt momenteel ook veel jeans. Ze heeft ongeveer 10 broeken in totaal, waarvan 6 jeans, denk ik. Dat is voldoende.
Mijn dochters zijn nu ineens ook helemaal weg van Shoeby. En willen geen duurdere kindermerken meer. Vingino is ineens kinderachtig en kun je echt niet in gezien worden.
Jeetje, ik ben blij dat dat hier totaal niet leeft, op de toekomstige middelbare waar dochter heen gaat ook niet trouwens.
Maar dat weet je toch helemaal niet? Hier heeft zoon daar geen last van, maar dat kun je van te voren toch niet zeggen?
Ik ken echt enorm veel kinderen op die school. In verschillende jaren. School waar merken enz totaal nirt boeiend is
Ja dat is dus precies wat ik zeg. Kinderen vinden merkkleding helemaal niks, en willen dat (in deze periode) ook niet dragen. Heeft ook te maken doordat ze nu in groep 8 langzaam starten met kleedgeld en ook af en toe met vriendinnen naar de winkel gaan.
Zal wel per kind/omgeving verschillen.. mijn zoon wil alleen maar merk (brugklas), dochter in groep 8 geeft er niks om.
Ik ken eigenlijk geen scholen waar het helemaal niet speelt. Zijn toch altijd wel een flink aantal die het wel hebben.