Dat laatste is hier standaard En dan heeft ze 5 broeken en een shitload aan rokken en jurken. Altijd de jurk die in de was zit, maakt overigens niet uit welke het is, ze heeft niet per se een voorkeur, maar altijd hetgene dat niet in de kast ligt.
Hier ook zo en mijn dochter pubert nog niet, maar heeft bijvoorbeeld een super slanke taille, maar best een kont haha. Hier zit Indian Blue jeans haar het mooiste en dus koop ik die. Goedkopere merken wel geprobeerd (al is ibj niet zo duur), maar ze staan beduidend minder mooi én zitten minder lekker. Daarbij heeft ook nog heel lange slanke benen, dus is het niet zo simpel een goed model te vinden.
Ja hier ook, cup zou ik niet weten want mevrouw wil nog geen bh , maar is zeker een b cup, maar spijkerbroeken vinden is even zoeken en lukt prima voor een schappelijk bedrag. Ook voor mezelf trouwens, ik geef nooit meer dan 40 euro uit per broek en ik heb geen makkelijk figuur.
Ik heb voor mijzelf ook vaak broeken van 40 euro, omdat ik het gewoon zonde vind, maar om eerlijk te zijn staan de duurdere broeken vaak wel mooier of blijven in elk geval mooier zitten na een dag dragen. Ik vind in elk geval dat je het verschil vaak wel merkt (maar heb het er niet altijd voor over, vooral omdat ik ook nog wat gewicht kwijt moet).
Ja dat heb ik bij mezelf ook. Maar bij mijn oudste zitten de broeken die ze heeft echt gewoon mooi (anders zou ze die niet willen kopen), duurder hoeft echt niet. Wij kijken meestal bij H&M, Takko en Shoeby en is vaak wel even zoeken. De WE heeft vaak ook leuke kleding maar de pasvorm is voor haar niet zo.
Het verschilt ook erg. H&m is hier te wijd, vooral bij haar taille. WE kochten we eerst altijd, heb ik nu nog regelmatig, maar die zijn de laatste tijd aan de korte kant, jammer, want de pasvorm is voor hier juist wel erg goed. Takko ken ik niet. Shoeby verschilt.
Ik heb broeken van Monki (25-30 euro oid) of van Bonprix (16 euro), die zitten het fijnst en mooist bij mij. De kinderen hebben veel van de Zeeman (enkel de smalle modellen) en van Cars en Kids Only, geloof ik. En de oudste sinds kort Primark, omdat ze de damesbroeken past (de kinderbroeken daar zijn veel te wijd). Smalle broeken (taille vooral) in ieder geval. Ik vind voor nu 20 euro voor een broek wel maximaal, hopelijk kunnen we dat zo houden.
Ik merk ook dat de juiste pasvorm vinden erg lastig begint te worden. Dat is vooral natuurlijk omdat kinderlichaam nog volop in ontwikkeling is, en niet alles zich in gelijke verhouding ontwikkelt. Bij mijn dochter groeiden eerst de benen hard (dus lange smalle broeken), daarna gingen pas de heupen groeien (bij lange niet voor een vrouwenvorm broek, te breed voor een smalle kindervorm, te smal voor brede kindermaten want heeft een smalle taille), vervolgens werden de bovenbenen iets breder. Dus zomaar gaan shoppen bij volwassen maten is nog geen optie, kindermaten of qua lengte of qua breedte lastig, en ieder half jaar kunnen we op zoek naar andere pasvorm broeken. Qua pasvorm vindt ze nu de wijde pijpen model van Shoeby het fijnst. Jammer dat die niet in meerdere kleuren beschikbaar is
Nou echt top dit... Scheur in haar spijkerbroek.... Ook niet te maken. Nu heeft ze er nog maar 2.... 6 besteld online bij Wehkamp aangezien ik nu liever niet naar de winkel wil maar ik hoop zo dat er 2 a 3 passen...
Wat je dan het beste kan doen is gewoon degene bestellen die het beste zit maar dan in een andere kleur. Ik had er laatst 8 laten komen van Wehkamp en die konden allemaal weer terug... (sorry, niet echt een opbeurend verhaal...). Ik weet nu welke ze fijn vindt en in welke maat die goed is en die bestel ik dan dus.
In principe is één aan, één in de kast en één in de was voldoende . Ligt er dus een beetje aan hoe vaak je wast . Met een stuk of vier broeken komen wij wel ongeveer uit. Ik heb er ooit wel meer gehad voor de kinderen maar ze trokken toch vaak dezelfde aan die lekker zaten. Ik koop (of laat kopen bij degene met kleedgeld ) er meestal weer een of twee bij als ik te krap uit kom met wassen. Ik wil er namelijk wel altijd eentje schoon in de kast hebben liggen omdat degene die ze aanhebben natuurlijk ineens vies kan zijn of natgeregend ofzo.
Nou ik geloof het zelf nog niet maar van de 6 passen er gewoon 3!!! 2 zijn wel dezelfde maar een andere kleur... Ze heeft nog nooit zoveel spijkerbroeken gehad als nu... ( 5 )
Die bovenste vind ik zelf het leukste en staat echt zo mooi. Zelf ben ik niet van de uitlopende pijpen maar zij vind dat nu fantastisch. Heb een vermoeden als ze het niet meer leuk vind dat ze spontaan niet meer lekker zitten Deze van Shoeby heeft ze ook en dan heeft ze nog een oude van CoolCat die nog past ( wat ik dus niet snap aangezien ze die al bijna 2 jaar heeft ) die groeit met haar mee ofzo...