Hey lieve meiden! Ik heb afgelopen vrijdag terugplaatsing gehad van een topembryo, het is onze eerste icsi poging. Ook hebben we nog 4 cryo's in de vriezer dus we zijn helemaal blij! Nu is het dus 2 dagen na TP en vannacht had ik flinke steken in mn baarmoeder, echt pijnlijk! Ook als ik moet plassen doet het pijn (m.n. het laatste), dan heb ik een rare druk in mn baarmoeder. Ik heb ook flink last gehad van de punctie; had 10 eicellen en ze hebben nog een bloedvat geraakt. Bij de TP waren mn eierstokken nog erg vergroot maar ik moest veel rust nemen, verder niets. Herkent iemand dit? Moet ik me zorgen maken? Als t zo blijft bel ik morgen ff t zhuis... Thankssss!!!
Hoi Mauy, Ik heb na mijn punctie en tp de vorige keer ook veel pijn gehad. Ook met name na het plassen veel pijn en idd ook steken in mijn baarmoeder. Ik had wel overstimulatie en omdat mijn eierstokken zo vergroot waren was er 1 gekanteld wat uiteindelijk heel veel pijn gaf. (Ik had verder geen symptomen van overstimulatie, geen opgezette buik of gewichtstoename ofzo, wel moe en duizelig). Mijn advies... heeeeeel rustig aan doen, heeeeel veel drinken (na een nachtje infuus was het bij mij al veel beter). Misschien voor de zekerheid het zh bellen en vragen of ze je bloed willen prikken om de waardes te controleren en een echo te maken om je eierstokken te bekijken. Beter safe than sorry! (Met name als er een goede kans is dat je zwanger bent is het verstandig er vroeg bij te zijn!) Sterkte!