Hallo allemaal, wij hebben eind november onze eerste afspraak bij de fertiliteitskliniek in Hengelo. Kan iemand vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat ze daadwerkelijk actie gaan ondernemen na het eerste gesprek?
Hallo Ik zit ook bij de kliniek in hengelo. Ik vond het allemaal heel snel gaan je krijgt gelijk met je intake al een echo en bij mij gingen ze eerst gelijk de cyclus volgen en mijn man zn zaad onderzoeken ook moest ik gelijk bloed prikken. Toen alles goed leek te zijn heb ik een fertiliscopie gehad. Dan spuiten ze een vloeistof door je eileiders om te zien of ze open zijn. Daarna moesten we het 3 maand zelf proberen en dan konden we direct starten met iui... Dus al met al gaat het best snel allemaal. Zijn ook allemaal aardige gynaecologen vind ik persoonlijk. Wie heb je als ik vragen mag met de intake?
Bedankt voor je reactie. Spannend allemaal, we zijn al zo lang bezig, vind ik. Als ik het goed heb mevrouw Hazelbag (als ik het goed schrijf). bij de huisarts al diverse onderzoeken gehad en daar blijkt in eerste instantie van ml niet te zijn wat het moet zijn.
Ohhhh Mevr. Hazelbag die had ik ook met mijn eerste gesprek. Heb haar vorige week nog gehad. Ik vind haar wel aardig maar ze oogt wat bitchy/streng. Wie ook echt super fijn is is mevr. Rekers daar heb ik de fijnste ervaringen mee. Nou heel veel succes. En als je nog meer wilt weten mag je altijd vragen. Btw ik kom ook uit enschede :-D
Ooh ik ben erg benieuwd! Wanneer ben jij voor het eerst bij de fkt geweest? En de iui behandelingen; wat is jou ervaring?
Ik zie trouwens dat je 16 november kan testen..spannend!! Succes alvast! Ander vraagje; ik krijg geen melding als er een nieuw bericht geplaatst is. Is dat op dit forum wel mogelijk?
Ik ben in mei 2011 voor het eerst bij fkt geweest. De iui valt mee heel erg mee en al helemaal de behandelingen alleen de wachtweken zijn zooo slopend! Ja ik mag pas 16 november testen maar normaal gesproken verwacht ik mijn menstruatie volgende week woensdag. Dus word een spannende week Ik krijg ook geen meldings ik kijk gewoon af en toe. Ik weet ook niet of dat kan.
Spannend. Ik hoop voor je dat het gelukt is! aan je banner te zien ben je dus al 2 jaar onder behandeling! Pff wat een tijd...als ik daar aan denk...hopelijk ben je daar nu klaar en test je positief!
Hallo ik zit ook bij de kliniek ín Hengelo.. Bij mij liep alles een beetje langs elkaar en nog niet echt begonnen met een behandeling maar dit heeft niks te maken met het kliniek maar met mijn situatie.. Ik heb eerst ook enkele afspraken met mevrouw hazelbag vind haar wel aardig maar mijn voorkeur gaat naar rekers en van heijden (mannelijk gyn) van Heijden heb ik ook in het ziekenhuis in Almelo dus vind ik wel fijn hij kent mijn situatie dan gaat het iets makkelijker.. Succes..
Misschien kun je wat meer over je situatie vertellen? Hoe ziet momenteel jou traject eruit aankomende maanden. ..
Bij Mij hebben ze endometriose geconstateerd na mijn vroege miskraam in nov. Vorig jaar (was spontaan zwanger na een mislukte fertiloscopie) na mijn miskraam ben ik meerdere keren opgenomen in het ziekenhuis ivm onstekingsverschijnselen in mijn buik.. In dec uiteindelijk geopereerd en toen zagen ze endometriose. In maart raakte ik weer zwanger mbv clomid 50mg en pregnyl helaas werd dit een ma met 10 wkn en 4 dgn.. Hierna weer verhoogde crp waarden ect. Werd doorgestuurd naar het UMC in Nijmegen en werd onderzocht door een internist.. Eind sept. Weer geopereerd aan de endo, nu mocht ik 2 mnd 'zelf' proberen en dan in januari overstappen op IVF omdat de endometriose erg snel verspreid in mijn buik.. Helaas weten ze nog steeds niet hoe en waar de onsteking van komt.. Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is zo in het kort.. Mijn eerste afspraak was trouwens vorig jaar in mei (ong. 1,5 jaar geleden )