Tussen de 12500-15000 stappen per dag. Maar wij hebben een hond en ik loop sowieso veel met de kindjes. Ook loop ik graag hard, dan zit ik rond de 20000. Mijn doel is minstens 12500 stappen per dag, als ik dat niet heb na t avond eten maak ik een extra lange wandeling met de hond savonds.
Ik zit gemiddeld wel rond de 10000-15000 stappen denk ik. Ik heb sinds gister een fitbit, dus hou het vanaf nu beter bij dan met mn iphone.
Dat heb ik ook. Zeker omdat mn telefoon op zondag de hele dag op de bank ligt, en anders in mn tas/in de buggy. En dan wordt er niks geregistreerd.
15.000 tot 20.000 per dag. Alleen buiten huis. In huis telefoon op tafel dus huishouden etc telt niet mee. Breng ik de kinderen te voet na school minimaal 20.000 Rond 12 uur in de middag zit ik op 10.000 stappen. Loop met de hond 4 a 5 km. Dan loop ik 1,2 heen en 1.2 km terug van school na huis ivm controle ( diabetes type 1) op school. Dan ga ik huishouden doen wat dus niet mee telt. Dan rond 11 uur nog ff wat boodschappen. Ong 1,5 km lopen rn weer terug. Pak dan eventueel apotheek ook mee en dat is ff omlopen Middag nog ff 30 min met de hond. Das maar 2 km ongeveer. Op ons gemak. Als we lopen dus na school en terug is dat voor mijn nog 4,8 km extra. Was vandaag geen optie met zeikweer.
Zat vorige week op 63000 stappen. Weekend kinder feestje gehad en zondag efteling en geen tel mee. dus veel gezeten en veel afspraken in de middag gehad die wel met auto moeten. Is echt dieptepunt. Wil toch wel deze week weer de 80.000 halen
Minimaal 12000, vaak rond de 16000...dat is alleen wat ik tussendoor loop en beweeg op een dag dus geen sport dat komt er dan nog bij. Heb de Fitbit Charge 2 en Apple Watch 2 series.
Ik heb een fitbit. Op werkdagen tussen 15000 en 20000 en vrije dagen 10000. Soms met moeite, op een luie zondag bijvoorbeeld maar ik merk als ik gewoon wat rommel dat ik eek extra rondje met de hond moet lopen om 10000 te halen.
Ik heb een fitbit charge 2. Ik zit gemiddeld tussen de 15.000 en 25.000. Ik loop ongeveer 3 a 4 keer per week hard en ik wandel elke dag met de honden minimaal een uur. Op mijn werk loop ik nauwelijks. Ik heb een luie kantoorbaan .
Draag je die FitBit en Apple Watch tegelijk dan? Zou wel leuk zijn om te kijken of die allebei even veel stappen meten.
Ergens tussen de 6000 en 10000 afhankelijk wat voor nacht we hebben gehad. Als uk weer veel wakker is of mij heel vaak wakker maakt is het al een hele kunst om de 6000 te halen. Die van mij past mijn stappen per dag aan, als ik mijn doel die dagniet gehaald heb stelt hij hem de volgende dag lager in, wanneer hij hoger is dan gaan de stappen de volgende dag omhoog. Ik probeer wel elke week mijn doel van 150 min intensief bewegen te halen door te sporten of fietsen.
Meestal rond de 10000. Toen ik nog werkte kwam ik wel vaak aan 15.000-20.000. Maar nu ik veel thuis ben met de kinderen is het al gauw een stuk minder.