Eisprong nu op cd10 normaal gesproken rond cd 25

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by KleineRoe, Jun 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    #1 KleineRoe, Jun 17, 2013
    Last edited: Jun 17, 2013
    Wow dit is gek...
    Normaal gesproken heb ik m'n ei pas rond cd 25, maar vanmorgen gaf hij aan dag ik m'n nu dus al gehad heb... Geen idee of dit klopt, want wilde pas eind deze week m'n ovu testen gaan starten. Geloof er zelf eigenlijk niet veel van, maar zou dit kunnen? Heb m nog nooit zó vroeg gehad.... Baal een beetje dat ff maar twee kaartjes laat zien, omdat ik een free member ben. Wil m wel gaan overzetten naar vip, maar dan moet ik eerst vandaag een iTunes kaart gaan kopen. Willen jullie ondanks dat er maar twee kaartjes staan (en die van vorige maand geeft geen ei weer, heb nl niet getempt ivm met onze vakantie naar tunesie) even kijken?

Afgelopen cyclus heb ik afgesloten met bruin verlies. Heb anderhalve dag helder rood gehad en daarna weer een paar dagen bruin. Kan het anders zo zijn dat ik niet echt ongi ben geweest, en dit nog mijn vorige cyclus is?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Hoe ik het nu zie lijkt het t kloppen, maar dat kan natuurlijk nog aangepast worden gedurende je cyclus.

Wat betreft je menstruatie: is die normaal ook zo minimaal??

3. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Nee dat niet. Normaal is het eerst een beetje, daarna word het aardig wat en daarna weer minder. Dus is allemaal heel raar deze maand...

4. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Heb een vip membership nu, dus jullie kunnen al m'n kaartjes zien. Vinden jullie het ook niet raar?

5. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezien je vorige kaartjes zou je temp. nog naar beneden kunnen gaan.. Maar zoals het kaartje er nu uit ziet zou het ook zomaar kunnen kloppen hoor. Dat was het eerste wat ik dacht toen ik je kaartje zag. Hoop voor je dat dit jullie maand is :) .

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou toch wel even door gaan. Ik vind de temperatuur na je ei niet overtuigend hoog te noemen. En er zijn meerdere redenen waardoor je temp wat hoger of later zou kunnen zijn.

7. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Vandaag was m'n temp weer gezakt naar 36.1 en heeft ff het kruis verwijderd. Samen met de boodschap dat m'n patroon schommeld en dat hij nu minder betrouwbaar is.... Pfff... eind van de week aan de ovu testen...

8. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik vond het ook al niet overtuigend hoor. Je temp was niet bepaald hoger dan je vorigen te noemen.

9. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer :(

10. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow jou temp is ook een eind de lucht in geschoten, hier ook..

Share This Page