even onder de aandacht brengen...

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Nog dringend tientallen gastouders gezocht!

Onze wervingscampagne voor nieuwe gastouders bevindt zich in de laatste fase en we maken ons ernstig zorgen. We hebben namelijk nog heel veel nieuwe gastouders nodig om aan de vraag te kunnen voldoen. Het gaat om tientallen Duitse, Franse en Vlaamse kinderen die halsreikend uitkijken naar een vakantie bij een liefdevol gastgezin in Nederland. Deze kinderen hebben dringend een vakantie nodig om weer even gewoon kind te kunnen zijn.

Kunt u voor ruim tweeënhalve week een bed, een bord en vooral heel veel liefde en aandacht bieden? Denkt u dan eens aan het in huis halen of mee op vakantie in Nederland nemen van een kwetsbaar vakantiekind. U kunt heel veel betekenen in het leven van zo’n kind. Een verblijf bij u is vaak een ervaring voor het leven.

Europa Kinderhulp is vooral nog op zoek naar mensen die een beetje Frans of Duits spreken of die zonder kennis van deze talen ook in staat zijn te communiceren met een kind. Voor de vakantiegastouders van de Franse kinderen hebben we overigens een handig woordenboekje met zinnetjes die veel voorkomen in de dagelijkse praktijk. Binnen de organisatie is bovendien 24/7 iemand aanspreekbaar die de taal goed beheerst en u met raad en daad bijstaat voor als er echt wat aan de hand is.

Daarnaast zijn we nog naarstig op zoek naar mensen die een Vlaams (Nederlandstalig!) kind de vakantie van zijn leven willen bezorgen.

Noodoproep :: Europa Kinderhulp

misschien iets voor jullie?!?!?!?!

2. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Ik wist niet dat dit bestond. Goed dat je het onder de aandacht brengt. Helaas zal het dit jaar niet kunnen, omdat ik van de zomer beval, maar ga het zeker in mijn achterhoofd opslaan.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb ruim 2 maanden geleden al 'n keer gereageerd via die site voor informatie. Er zou iemand contact opnemen, maar ik heb nog steeds niks gehoord. Zo dringend zitten ze dan dus niet te springen om gastouders.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sjorsje, misschien nog een keer doen dan, of bellen of het wel is doorgekomen?

vrouwenmantel, nee dan zou ik er ook niet voor kiezen

Deel Deze Pagina