Dit is waar ik naar op zoek ben. Belangrijk: mag echt niet kriebelen, ben ik heeeel gevoelig voor Liefst wel in de wasmachine op 30 gr of warmer.. wat adviseren julllie om de koude winter goed door te komen nu de verwarming structureel lager staat ook nog eens..
Dilling idd. Ik heb een merino wollen shirt daarvan en een wollen legging. En die kriebelt dus niet. Ben daar zelf ook gevoelig voor. En heerlijk warm en mooie kwaliteit.
Heb helaas net misgegrepen met de kortingscodes van Dilling afgelopen keer, want 20% scheelt dan nogal. Als iemand nog eens wat weet!
Ik heb laatst thermoshirts gekocht bij Decathlon. Recent getest door zonder verwarming in een trekkershut te slapen en ik vond het lekker warm en comfy aanvoelen.
toen liep die hele site toch vast?! En stond je in een online wachtrij…Met die korting. Volgens mij hebben toen veel mensen mis gegrepen.
Die wachtrij had ik wel toen er 30% korting was op alle kinder- en babykleding. En vervolgens liep de boel vast inderdaad. En 2 weken terug waren en blijkbaar kortingscodes geldig voor een week, waar ik net te laat van wist. Helaas.