ben verward!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby Girl, 7 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Girl

    Baby Girl Lid

    7 sep 2005
    51
    0
    0
    Sales and Event Fastliner
    ODK
    Beste Dian
    ik ben sinds 27 julie geopereerd geweest omdat ik een abses aan mijn linkere (grote) schaamlippen had, maar ook omdat de gynaecoloog aantal prikkelende celletjes ontdekt had aan mijn baarmoederhals.
    Heb een thuisverpleging gekregen die elke dag 2 weken lang voor ontsmetting van mijn wonde.het was niet goed uitgevoerd.zo was mijn wonde terug ontstoken en moest terug geopereerd worden.De gynaecoloog had gezegd dat ik 6 weken lang niet mocht vrijen.maar 2 weken voor mijn operatie hadden ik en mijn verloofde gevrijd en een week daarna had ik mijn maandstonden.ongeveer 2 weken geleden hadden we terug gevrijd, en daarna had ik mijn maandstonden voor ongeveer een hele week.serieus bloedverlies en krampen.overlaats hebben we terug gevrijd, en vandaag heb ik gemerkt dat ik soms krampen in mijn baarmoeder of eierstokken voel en heb ook soms last van hoofpijn.denk ook dat mijn borsten klein beetje opgezwollen zijn.ik ben 21 jaar en zou graag zwanger willen worden, maar ben bang dat de operatie mijn kans op vruchtbaarheid verkleind heeft.alhoewel mijn navel voelt hard aan en kan de hardheid goed voelen als ik op mijn navel duw.kan je me aub helpen?ik hoop op een antwoord
    alhoewel bedankt..

    xxx heidi
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Als je bang bent dat de operatie de kans op een zwangerschap heeft verkleind dan zou ik dat eens navragen bij de gyn. die kan je het zeker vertellen. Dan blijf je niet met die onzekerheid zitten. Groetjes
     

Deel Deze Pagina