Hallo

Discussion in 'Zwangerschap' started by jeny, Jun 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeny

jeny Lid

Jun 7, 2006
    23
    0
    0
    Hallo alllemaal
    Ik ben Jeny en sinds gisteravond ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben .
    Nou had ik daar even een vraagje over , ik heb vanmorgen de huisarts gebeld daar moet ik naar toe maar ik wil graag weten hoever ik ben kan de huisarts dat waarnemen of moet ik dan nog even wachten tot ik naar de vk kan :(:
    Alvast bedankt Jeny

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
    Om vast te leggen hoe ver je bent heb je een termijnecho nodig, via deze termijnecho kunnen ze vastleggen hoe ver je bent...
    Gefeliciteerd met je zwangerschap meid en geniet ervan!

liefs,misspuma

3. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

Jun 21, 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Eerst van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap... geniet er lekker van en heel veel geluk, gezondheid en liefde gewenst.

Om even te reageren op jou verhaal: De huisarts kan jou niet vertellen hoelang jij zwanger bent... Hij kan hooguit aan je vragen wat de eerste dag van je laatste ongesteldheid was, en dan kan hij een beetje vertellen hoever je zou kunnen. Maar goed bij mij klopte dat dus helemaal niet. Dus om er zeker van te kunnen zijn moet je een echo gehad hebben... Maar ga eerst maar lekker genieten...!!!

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Als eerste idd gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben zelf helemaal niet bij mijn huisarts geweest toen ik zwanger bleek te zijn (vorige keer niet en nu niet)
    Ik heb, toen ik 6 wkn zwanger was meteen een afspraak gemaakt bij de VK en dat was alles.
    Heb de huisarts na de 1ste controle wel op de hoogte gesteld.

Je hoeft nl niet perse naar een huisarts voor een zwangerschapstest. (die moet je daar ook zelf betalen word niet vergoed!)
    Als hij maar op de hoogte is, dan is het goed!

Share This Page