Ik heb naar schatting van de maten 50 en 56 zo'n 20 met korte mouw en 20 met lange mouw. Denk ik, kan iets meer zijn. Als je een spuger hebt of de kleine heeft last van spuitluiers heb je echt wel meer nodig dan voor een week zoals eerder gezegd. Natuurlijk was je meer dan, maar 3 rompers per dag is geen uitzondering bij spuitluiers. En dan kan je wel alles gelijk wassen maar dan blijf je bezig. Plus dat ze ook nog moeten drogen. Wat ik trouwens wel heb gedaan is voordeelverpakkingen halen witte rompers. En daarnaast een stapeltje die je gewoon erg leuk vind. Mocht je dan toch echt teveel hebben dan zijn het die goedkope die je niet gebruikt. Dan valt het nog mee haha.
jeetje en ik dacht dat ik veel had ik heb van elk maat een stuk of 5 maar dan moet ik nu nog een paar bij halen zeker
Als je een spuger hebt moeten al die shrits en broekjes ook gewassen worden en dan heb. Je je was mand zo vol En bij kopen is beter dan ongebreukd in de kast laten leggen En tip zijn ze vies maar nog geen was vol leg ze meteen in een emmertje met water (met vanis ) werkt super
hier geen spuger en geen spuitluiers, stuk of 10 rompers in totaal per maat, al had ik iets meer 50-56 en wat losse 50 en 56. Heb sommige nog helemaal nieuw en ongebruikt (wel gewassen natuurlijk) in de kast liggen.. Ik zou er echt niet te veel kopen.. En wel maat 50, Mart paste er de eerste maand in en was echt geen mini baby met 51 cm en 3510 gram..