Hai hai! Even een vraagje, ik ben me een beetje aan het orieenteren voor een kinderwagen, bugaboo & urban jungle spreken mij het meeste aan, nou hangt hier een behoorlijk prijskaartje aan. Ik heb nu op marktplaats gekeken of ik misschien een mooie tweedehands wagen kan kopen. Nu is dus mijn vraag: Weet iemand of deze wagens goed (evt chemisch) te reinigen zijn? Kan je alles uit elkaar halen en schoonmaken? Hoe maak je de bak zelf bv schoon? Alvast bedankt! Groetjes Es
Voor de bugaboo kan je ook nieuwe bekleding kopen als je hem tweedehands koopt.De banden enzo kan je allemaal los halen. De andere wagen zou ik niet weten. Succes gr Sonja
Alle bekleding van de bugaboo kan zo in de wasmachine. Je zou eventueel ook nieuwe bekleding kunnen kopen. Het frame en de banden zijn prima schoon te maken.
Wij hebben onze bugaboo ook op Marktplaats gekocht en de bekleding allemaal uitgewassen. Echt alles kan losgemaakt en in de wasmachine. De wielen en het frame heb ik met Dettol verdund in water afgenomen. Alles is nu lekker schoon en eigen!
Wat de urban jungle betreft. De kinderwagenbak had ik van iemand geleend en voordat ik hem terug gegeven heb heb ik hem met een stoomapparaat gereinigd. Ging prima. Zelfs de vlekken die er al inzaten heb ik er uit gekregen De buggyinzet is volgens mij ook vrij makkelijk te reinigen. Ik heb zelf een seatinsert er bij gekocht zodat de buggyinzet niet zo snel vuil wordt en de seatinsert kan makkelijk in de machine!
Fijn, bedankt voor jullie reacties! Ik heb mijn keuze bij deze gemaakt en ga lekker tweedehands kopen XX